וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל חום כבד

אתי שכטמן

24.8.2006 / 8:33

גל אוחובסקי נתקל אתמול (ד') בקניון עזריאלי בכתב NRG גלעד ינאי אמיר, המפגש הוביל לתלונה במשטרה

כתב NRG גלעד ינאי אמיר הגיש אתמול תלונה במשטרה נגד העיתונאי ושופט כוכב נולד, גל אוחובסקי, שלטענתו, תקף אותו בצעקות בקניון עזריאלי.

ב-14.8.2006 פרסם ינאי אמיר טור ביקורת באתר התרבות של NRG בו התמקד בערוץ הבידור. בטור נכתב בין היתר: "למרות כל התקוות, הוא (ערוץ הבידור א.ש) לא נולד מחדש. תכנים לא מעניינים, שידורים חוזרים שחוזרים וחוזרים, אריזה שנוצצת כמו שמלת פייטים באירוויזיון 75' וסקס אפיל של נהגת משאית."

לטענת גורמים באתר, הטור העלה את חמת אפם של אנשי ערוץ הבידור הישראלי, ובראשם העורך הראשי של הערוץ, אורי סלעי, שהשמיעו טענות לפיהן הביקורת השלילית נובעת מהעובדה שאמיר שותף בחברת יחסי הציבור של אחיו, וכי האומנים אותם הוא מייצג לא זכו להתייחסות מספקת לטעמו בערוץ. יש לציין כי אמיר כבר אינו שותף במשרד יחסי הציבור. עוד מספרים גורמים באתר כי ביום פרסום הטור ניסו גורמים הנוגעים לערוץ להביא להורדתו. ב-NRG החליטו להשאיר את המאמר באתר למרות הסתיגויותיו של סלעי.

אתמול (יום ד') ספג ינאי אמיר התקפה נוספת, הפעם מצידו של גל אוחובסקי, המקורב לסלעי. השנים נתקלו זה בזה במקרה בקניון עזריאלי, שם הסתובב ינאי אמיר עם אמו. לטענת מקורבים לינאי אמיר, אוחובסקי התייחס לטור ב-NRG, צעק עליו בפרהסיה ואף איים כי ידאג אישית שגלעד "יהיה גמור".

בעקבות הארוע הגיש אמיר תלונה במשטרה. עדי רובינשטיין, עורך NRG תרבות אישר את הגשת התלונה ואמר לוואלה! ברנז'ה בתגובה: "גלעד מקבל אצלנו את כל הגיבוי. צר לי שאנשים כל כך חשובים בעולם התרבות הישראלי כמו סלעי ואוחובסקי בוחרים בדרך האיומים והאלימות. צר לי עוד יותר שאוחובסקי המשמש כמודל חיקוי לאלפי צעירים שצופים בתכנית הפריים טיים בה הוא משמש כשופט, לא בחר לענוד על צווארו דיסקית נגד אלימות. אני בטוח שהבוסים של אוחובסקי יתנו את הדעת על ההתקפה המכוערת. לגבי סלעי, אני מאחל לו בהצלחה בתחנה החדשה שלו. אנו מבטיחים להיות הראשונים שיחוו דעה על התכנית החדשה אותה יערוך".

במשטרת תל אביב אישרו כי התלונה נתקבלה.

גל אוחובסקי סרב להגיב לדברים. אורי סלעי: "מי זה גלעד אמיר?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully