וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"US ויקלי" משיק מהדורה ברוסית

סוכנויות הידיעות

28.8.2006 / 12:44

מגזיני סלבס הם אחת מהקטגוריות היחידות בתחום העיתונות המודפסת בעולם, שתפוצתן גדלה

המגזין האמריקאי "US ויקלי" משיק מהדורה ברוסית. העיתון החדש, שייצא לאור החל ב-4 בספטמבר, יופיע במוסקווה ובסט. פטרסבורג ובמקומות אחרים ברחבי המדינות הסובייטיות לשעבר. קוראים מאזרבייג'אן ועד אוזבקיסטן, כמו גם המדינות הבלטיות, יוכלו לעקוב אחר מעללי טום קרוז (אם זה בכלל אפשרי) והחדשות הטריות על בראד ואנג'לינה.

ונר מדיה, הבעלים של המגזין, רוכבת על הסדר קיים שבו מופיע המגזין "רולינג סטון" שבבעלותה ברוסית. "יש זרימה עצומה של תרבות הידוענים לרוסיה, ולוונר יש כבר קשרים שם בזכות 'רולינג סטון'", אמרה ג'ניס מין, עורכת "US ויקלי". "תעשיית עיתונות הסלבריטאים נמצאת כאן בחיתוליה, כך שהיתה זו הזדמנות פז", היא אמרה.

התחרות העיקרית למגזין החדש תהיה מצד מגזין "הלו!" הבריטי. מגזין "פיפל", מתחרה נוסף באמריקה, מופיע רק באוסטרליה מלבד שוק הבית שלו. מגזיני סלבריטאים הם אחת מהקטגוריות היחידות בתחום העיתונות המודפסת אשר תפוצתה גדלה. אולם התחרות הקשה בשוק הבית דוחפת אותם לשווקים מחוץ לארה"ב. "US ויקלי" יתחיל תפוצתו ברוסיה במספר קטן יחסית של 100 אלף עותקים בדוכני העיתונים. תפוצת "רולינג סטון" ברוסיה היא 71 אלף עותקים. השווקים הבאים על הכוונת הם אסיה ואמריקה הלטינית.

הגירסה הרוסית תיקרא "US מגזין", והיא תצא פעמיים בחודש. היא תתבסס על הגירסה האמריקאית, במיוחד על הצילומים המופיעים בעיתון, ומדורים קבועים כמו "הכוכבים הם בדיוק כמונו". למגזין יהיה צוות משלו ויתפרסמו בו גם כתבות על ידוענים רוסיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully