וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמים על קשת

אתי שכטמן

30.8.2006 / 13:52

ב-HOT כועסים על שידור בערוץ 2 של תקציר חצי גמר כוכב נולד, שהיה מיועד לטענתם לשידור בערוץ הבידור

תקציר חצי הגמר של כוכב נולד ששודר במוצאי שבת בערוץ 2, מכעיס את HOT. גורמים בחברת הכבלים אמרו היום לוואלה! ברנז'ה, כי שידור התקציר עומד בניגוד לסיכום עם HOT.

עם עלייתה לאוויר של כוכב נולד בעונה הרביעית, סוכם בין קשת ל- HOTעל שידור כוכב נולד בספריית HOT VOD. ההסכם כלל שידור פרקים מהעונות הקודמות, תקצירים ושידור פרקי העונה הנוכחית, וכמו כן שידור כל העונות מההתחלה ברצועת שידור בערוץ HOT בידור ישראלי ומידי שבוע שידור של תקציר האירועים השבוע - תקציר המוכן במיוחד עבור HOT שעל הכנתו משלמת החברה לקשת.

מדי שבוע מקבל ערוץ הבידור הישראלי מקשת תקציר בן 55 דקות, של סיכום השבוע בכוכב נולד. בשבועות הראשונים שודר התקציר בערוץ הבידור בימי שבת בערב וזכה לרייטינג גבוה ביותר.

לפני כמה שבועות ביקשו אנשי קשת מ-HOT להעביר את השידור בערוץ הבידור משבת בערב, כיון שהוא פוגע ביום השידור של קשת בערוץ 2. שידור תקציר כוכב נולד הועבר ליום ראשון.

בסוף השבוע האחרון החלו חגיגות חצי הגמר של כוכב נולד בקשת ומבלי ליידע את HOT שודר בערוץ 2 בשבת בערב בשעה 22:20 התקציר שהוכן עבור HOT, לשידור בערוץ הבידור ביום ראשון.

גורמים ב-HOT הביעו זעם על שידור התוכן שאמור היה להיות משודר אצלם. מקשת נמסר: "התכנית כוכב נולד משודרת בשידור ראשון ב"קשת", כולל תכניות בשידור שני ולקטים מכל מיני סוגים. לא ברורה לנו תלונתה של HOT”.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully