וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תביעת דיבה נגד גל"צ

אתי שכטמן

30.8.2006 / 16:35

מפקד היחידה המרכזית במשטרת העמקים תובע את הכתבת הדס שטייף, את מיכה פרידמן ואת גל"צ בגין כתבה ששודרה ביומן הבוקר

תביעת לשון הרע בסכום 300 אלף שקלים נגד גלי צה"ל, כתבת הפלילים הדס שטייף ומגיש "בוקר טוב ישראל" מיכה פרידמן. הוגשה אתמול לבית משפט השלום בנצרת. את התביעה הגיש מפקד היחידה המרכזית במשטרת העמקים, רפ"ק עמי מועלם.

בכתב התביעה דורש מועלם, באמצעות עורך דינו גיורא מאור, פיצויים בסכום של 300 אלף שקלים, בנוסף להוצאות משפט וכי גלי צה"ל תתנצל בפניו במסגרת "בוקר טוב ישראל" - על "פרסום הדיבה והוצאת לשון הרע, פגיעה בשמו הטוב וגרימת נזק לו ולבני משפחתו".

לפי כתב התביעה בעשרים במרץ 2006 שודרה במסגרת התוכנית "בוקר טוב ישראל" כתבה שעסקה בהתנהלותו של רפ"ק עמי מועלם מפקד הימ"ר. בכתבה נטען כי לתובע היה חוב לבעל תחנת דלק, חוב בסך בסך 100,000 ¤ שלא שולם משך מספר חודשים. כשבעל התחנה דרש לקבל את המגיע לו סיפר לו רפ"ק מועלם אודות גניבת מפתח קוד באמצעותו בוצע התדלוק. על פי הכתבה מועלם אף הגיש תלונה במשטרה, חקר את הפרשה ואף עצר חשודים, בני משפחה שמצויים בסכסוך ארוך שנים עימו.

עוד נטען כי בטרם שודרו הדברים לא נתבקשה כל תגובה מטעמו של רפ"ק מועלם. וכי לתובע לא היה כל חוב לחברת הדלק כפי שנאמר בכתבה.

לאחר פרסום הכתבה, פנה מועלם באמצעות פרקליטיו במכתב לגל"צ, בדרישה להתנצלות מיידית. ואלו לטענתו "התחמקו, התנערו מאחריות וממילא לא פרסמו כל התנצלות".

מגלי צה"ל נמסר בתגובה: "כאשר תתקבל התביעה ילמדו פרטיה בפרקליטות המדינה, ויוגש כתב הגנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully