וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסרבים ביג טיים

אתי שכטמן

31.8.2006 / 10:41

קשיים בהפקת "נולד לרקוד", בשל סירובם של רקדנים רבים לפניית התכנית להשתתף. טדי: יש אלפי מועמדים, אנחנו over-booked

בהפקת העונה השניה של ריאליטי הריקודים של קשת "נולד לרקוד" נתקלים בקשיים. מקורבים להפקה אמרו לוואלה! ברנז'ה כי מרבית הפניות היזומות לרקדנים במסגרות מקצועיות, בבקשה כי ישתתפו בתכנית, נענות בשלילה.

בימים אלה נמצא גיוס הרקדנים בשיאו, ובכדי שמגוון החומרים האמנותיים יהיה גדול יותר, פנה צוות התכנית לרקדנים ברחבי הארץ. תשובתם השלילית של רבים מקשה על איתור משתתפים איכותיים לעונה החדשה. בין השאר, נודע לוואלה! ברנז'ה כי גם מיכל אמדורסקי, שמשתתפת כשופטת בתכנית, הגיעה לסדנאות ריקוד, כמו אחת שהתקיימה בסמינר הקיבוצים, כדי לשכנע רקדנים להשתתף.

ג', רקדן שביקש שלא להזדהות בשמו, מספר: "הפקת התכנית פנתה אליי אבל אמרתי להם שאני לא יכול. אנשים בעולם המחול מתייחסים לתכנית הזאת קצת בזלזול, למרות שהיא דווקא מצליחה. אני לא רציתי שכוריאוגרפים ולהקות יתייחסו עליי אחר כך כאל פליט ריאליטי ולא כאל רקדן אמיתי". עוד הוסיף "ביקשו שאמליץ על רקדנים, אני יודע שהם פנו להרבה בארץ, אבל יש עם זה בעיות. הרבה רקדנים בכלל נמצאים בחו"ל, כי אין כאן כל כך הרבה איפה לרקוד".

א', רקדן בלהקת מחול שביקש גם הוא שלא להזדהות בשמו המלא: "פנה אליי מישהו מטדי הפקות כדי שאשתתף, אבל בגלל שאני חבר בלהקה אינני יכול. המלצתי על חברים שלי אבל רבים מהם גם לא יכלו לקחת חלק". רקדן נוסף סיפר לוואלה! ברנז'ה כי הוצע לו לבוא לאודישן סגור ולקפוץ שלב.

טדי: "יש כרגע אלפי מועמדים"

מטדי הפקות נמסר בתגובה כי "בדיוק כמו בשנה שעברה וכמו שאנו עושים גם בכוכב נולד אנו עורכים תחקיר ופונים לרקדנים הנראים כמתאימים. בשלב זה אנחנו “over-booked” – אם בשלב זה אשתקד היו כמה מאות, כרגע יש כמה אלפים וזה עוד לפני האודישנים המרכזיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully