וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים אינזלברג פורש

אתי שכטמן

5.9.2006 / 11:17

מנכ"ל קבוצת הארץ הודיע על פרישתו שתיכנס לתוקף בתחילת 2007

חיים אינזלברג פורש מתפקידו כמנכ"ל קבוצת "הארץ". אחרי 25 שנות עבודה בקבוצת הארץ, מתוכן 14 שנה כמנכ"ל הקבוצה , חיים אינזלברג הודיע על פרישתו שתכנס לתוקף בתחילת 2007 . אינזלברג הביע את רצונו לפרוש לפני מספר חודשים, אך הוא התבקש על ידי עמוס שוקן להמשיך בתפקידו. עתה לאחר השלמת מהלך גיוס ההשקעה שהושלם ונחתם לפני כשבועיים, החליט אינזלברג לממש את רצונו זה.

אינזלברג התחיל לעבוד ב"הארץ" כמנהל מחלקת המודעות, אחר כך ניהל ופיתח מאוד את רשת המקומונים. בתפקידו אחרון כמנכ"ל הקבוצה עסק בכל תחומי הפעילות של הקבוצה, ופיתוחה הן בתחום הדפוס והן בתחומים נוספים כולל תחומי אינטרנט באמצעות "וואלה" (אי.או.אל.) ו-TheMarker.

"אני מרגיש שאחרי תקופה כה ארוכה מיציתי את עצמי ויש בי סקרנות ורצון להמשיך למסגרות חדשות ולפרק חיים חדש" אמר חיים אינזלברג. מו"ל "הארץ" עמוס שוקן הביע צערו על החלטתו של חיים ואמר שהוא הוביל את הקבוצה בצורה מרשימה בתקופות טובות וגם בזמנים יותר קשים בשנות האינתיפאדה והמיתון, וניהל לאחרונה מהלך מוצלח של גיוס הון להמשך פיתוחה של הקבוצה. הוא אמר עוד שהוא מקווה שחיים ימשיך להיות קשור בקבוצה, בין היתר כדירקטור מטעמה ב"וואלה" ובעניינים אחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully