וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשת נגד הארץ

אתי שכטמן

7.9.2006 / 13:15

בעקבות טור של מבקר הטלוויזיה, אהוד אשרי, מבקשת הזכיינית מ"הארץ" לפרסם התנצלות וכן פיצוי כספי של כ-150 אלף שקל

זכיינית ערוץ 2, קשת, מאשימה את עיתון "הארץ" בפרסום לשון הרע, בעקבות טור ביקורת שפרסם אהוד אשרי ביום שישי האחרון. קשת דורשת מ"הארץ" לפרסם בהבלטה התנצלות וכן פיצוי כספי של כ-150 אלף שקל.

אשרי כתב בטורו כי "בשל משבר שפוקד את זכייניות ערוץ 2", משדרות זכייניות ערוץ 2 (ובכללן קשת) "מדי יום בין השעות 17:30 ל- 18:00" תוכניות "מתחתית הסטוק רק כדי לשדר משהו (בתקווה שאף אחד לא ירגיש)". והוסיף כי מעבר בשל אותו "משבר", שודרו על ידי זכייניות ערוץ 2 שידורים חוזרים של תוכניות כגון "טעמים, בנעלי בית, ומבט בשניים" ויום קודם לפרסום הטור "הידרדרו לשפל חדש עם התוכנית הקנויה 'הכי הוליווד שיש', מן מצעד מפורסמים שיוחד הפעם לעשר השחקניות עם האיברים הכי יפים בתעשייה". וחתם את התייחסותו ""אין לי שום דבר נגד שדיים, שפתיים ותחת הוליוודיים, אבל בשביל זה נולד ערוץ E!. במחשבה שניה, זה כנראה מה שקשת רוצה להיות."
במכתב שהועבר להארץ נכתב: "הקורא את פרסומו של מר אשרי, יכול היה לסבור בטעות, כי הדברים מבוססים על עובדות נכונות. אלא, שבניגוד מוחלט לפרסום חסר השחר פרי עטו של מר אשרי, אותה תוכנית עליה יצא קצפו ('הכי הוליווד שיש') כלל לא שודרה על ידי קשת! גם כל יתר הדוגמאות אשר הובאו על ידי מר אשרי במסגרת הפרסום הכוזב הנ"ל (טעמים, בנעלי בית, ומבט בשניים) לא שודרו על ידי קשת והסיבה לכך פשוטה: בניגוד גמור ללשון הרע שהוציא מר אשרי על קשת, רצועת השידור שבין השעות 17:30 ל- 18:00, הינה רצועת שידור שבה משדרת בכלל הטלוויזיה החינוכית ולא קשת!"

במכתבה מתרעמת "קשת" באמצעות עורך דינה על הביקורת שפגעה בה " כל דברי הבלע שהטיח מר אשרי, המתיימר לשמש מבקר טלוויזיה מכובד, בעיתון מכובד, בקשת, הוטחו בה לחינם על לא עוול בכפה. מר אשרי גרם לקשת השפלה וביזוי בפני קוראיו ללא כל בסיס וללא כל צידוק".

קשת מתייחסים להתנצלות שפרסם אשרי ביום ב' האחרון ומכנים אותה "מגומגמת": "'ההתנצלות' פורסמה כביכול על 'הקושי של זכייניות ערוץ 2 למלא את החור השחור שבין 17:30 ל- 18:00.'" ועל כן דורשת הזכיינית התנצלות ברורה, בולטת ובתפוצה רחבה.

טרם נתקבלה תגובת הארץ לדברים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully