וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילן טוביהו ימונה למשנה למנכ"ל "רשת"

אתי שכטמן

10.9.2006 / 12:01

טוביהו, מנכ"ל טלעד בחצי השנה האחרונה לזיכיון, יהיה אחראי על תחומי שיווק ומכירות, פיתוח ויזמות עסקית, ושת"פ מסחרי

אילן טוביהו ימונה למשנה למנכ"ל "רשת". טוביהו יצטרף בעתיד הקרוב לצוות הניהולי הבכיר של "רשת", בתפקיד משנה למנכ"ל. בתפקיד זה יהיה אחראי לכל תחומי הסחר: שיווק ומכירות, פיתוח ויזמות עסקית, ושת"פ מסחרי.

טוביהו עבד בערוץ 2 מיום הקמת הערוץ. הוא מילא שורה ארוכה של תפקידים בזכיינית ערוץ 2 טלעד. בינהם: משנה למנכ"ל טלעד לשיווק ומכירות, ומנכ"ל החברה בחצי השנה האחרונה של תקופת הזיכיון הקודמת. בתפקידו האחרון היה יו"ר ערוץ 9.

יוחנן צנגן מנכ"ל "רשת", התייחס למינוי ואמר: "אילן טוביהו מכיר מצוין את שוק הטלוויזיה המסחרית על כל מרכיביו, הרקורד שלו רצוף הישגים מרשימים. במיוחד חשוב המינוי בתקופה זו שבה תעשיית הטלוויזיה משנה את פניה, מרחיבה ומעמיקה את מקורות ההכנסה שלה כחלק מההתמודדות בתחרות ההולכת וגוברת. אין לי ספק כי הצלחותיו וניסיונו העשיר של אילן, יקדמו את הפעילות המסחרית של החברה, וביחד עם צוות המנהלים המצוין, נשמור על מעמדה המוביל של "רשת" בתעשיית הטלוויזיה בישראל".

אילן טוביהו: "אני שמח לחזור לערוץ 2 ולהצטרף לצוות הניהולי הבכיר של "רשת". עקבתי בתקופה האחרונה אחר הביצועים של "רשת" מתחילת הזיכיון החדש ושמחתי לראות כי החברה הפכה לגורם המוביל והדומיננטי בטלוויזיה בישראל. מבחינתי, כמי שהיה ממייסדי הערוץ, זוהי סגירת מעגל וחזרה הביתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully