וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי באמת ניצח באמי?

אתי שכטמן

11.9.2006 / 17:36

כתבה שפורסמה במעריב יום אחרי טקס האמי העלתה את חמתם של אנשי HOT. ב-yes דווקא אימצו את הכותרת בחום אל ליבם

למחרת טקס ה"אמי" התפרסמה במוסף "המגזין" של מעריב ידיעה של הכתב אבי אובליגנהרץ בה תיאר את הזוכים והזכיות. בתוך הכתבה שובצה בוקסה שכותרתה "הלווין שולט", לפי אותה ידיעה את רוב הפרסים בטקס הנוצץ קצרו סדרות המשודרות ב-yes. בלווין מיהרו והפכו את הידיעה למודעת פרסומת, אולם ב-HOT טוענים: מדובר במידע חסר, הלווין כלל לא ניצח.

אלון שטרוזמן, סמנכ"ל התוכן של HOT, אמר לוואלה ברנז'ה: "ללא ספק הזוכים הגדולים של פרס האמי היו הסדרות 24 והמשרד המשודרות שתיהן ב-HOT. (למען גילוי נאות: המשרד משודרת גם ב-yes, בערוץ 3 אותו מפיקה HOT). שאר הפרסים הפחות חשובים הלכו לסדרות, חלקן ב-HOT חלקן ב-yes. אבל שוב, אין עוררין לגבי מי הזוכים הגדולים. הכותרת שפורסמה הייתה כותרת שלא שיקפה בשום צורה את המציאות וברור שביס שמחו לקפוץ על הכותרת ההזויה הזו ולהפוך אותה למודעה".

בידיעה כתב אובליגנהרץ: "אם להתסמך על טקס פרסי האמי, הרי שצופי הלווין נהנים יותר. 11 פרסים שחולקו בטקס הם לתכניות שמשודרות בyes" והוסיף "מנגד, לחברת הכבלים HOT יש נציגויות מעטות יחסית אך מוערכות". יש לציין כי טקס האמי מחולק ל-2 אירועים ה"קריאטיב" וה"ברודקאסט" כאשר השני הוא הטקס המוכר והמשודר בשידור ישיר.

בידיעתו התייחס אובליגנהרץ לטקס החגיגי ששודר בלילה שלפני פרסום הידיעה, והנתונים שפורסמו הם בהתאם. בחינה של המספרים מראה שבמצטבר סדרות המשודרות ב-HOT זכו, בשני הטקסים, ב-27 פרסים (11 סדרות שקיבלו פרסים, 2 מיני סדרות וסרט טלויזיה) לעומת 22 פרסים שקיבלו סדרות המשודרות ב-yes (11 סדרות שקיבלו פרסים, תכנית אירוח וסדרת סרטי אימה).

כתב מעריב, אבי אובליגנהרץ אמר בתגובה: "חברת יס זכתה ב-11 פרסים חשובים בטקס האמי האחרון, ביניהם שחקנית ראשית בסדרה קומית, שחקן משנה בסדרה דרמטית ועוד. חברת הוט לעומת זאת אכן זכתה על "המשרד" המשודרת אף היא ב-yes ובקטגוריית שחקנית משנה בסדרה דרמטית. "24 " שזכתה אמנם בשלושה פרסים באירוע רצה במשך 4 עונות בערוץ 10 ורק העונה החמישית שודרה תחילה Extra HOT וכעת משודרת בערוץ 10. גם אם משייכים אותה ל-HOT כפי שנכתב בידיעה, המתמטיקה מדברת בעד עצמה. אז כיצד ניתן לטעון שהכותרת "הלוויין שולט" היא הזויה?

מ-yes נמסר כי הנושא אינו ראוי להתייחסות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully