וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשם האב

אתי שכטמן

12.9.2006 / 13:19

מנכ"ל אלמגור, מאיר אינדור, פרסם ב-ynet טור המבקר את חדשות 10. בטור לא צויין, כי הוא אביה של כתבת חדשות ערוץ 2, שרה בק

במדור הדעות של Ynet פורסם השבוע טור דעה פרי עטו של מאיר אינדור, מנכ"ל אלמגור – ארגון נפגעי הטרור. תחת הכותרת "קרבות רייטינג בשירות נסראללה" טען אינדור כי הערוצים המסחריים מספסרים בתחרות ביניהם בדם ומשמשים את קו התעמולה של האוייב. את הטענות העיקריות בגוף הידיעה הפנה לערוץ 10, ב-Ynet לא ציינו שאינדור הוא אביה של כתבת חדשות ערוץ 2 שרה ב"ק.

במאמרו מתייחס אינדור לרכישת הסרט על החיילים חטופים מרשת LBC: "ערוץ 10 נענה לכך (לעיסקת רכישת הסרט א.ש) בנפש חפצה, ואף שילם עבור ההזדמנות התקשורתית שסיפקו לו מומחי הלוחמה הפסיכולוגית של האויב. ועוד מגדיל הערוץ לעשות ומנהל קמפיין שלם של הצדקת מחיר המוות הנורא שעל אזרחי ישראל לשלם, זאת באמצעות תוכניות וראיונות העוסקות בקושי הרגשי של השהייה בשבי - בכלל זה ראיון חגיגי עם אלחנן טננבוים"

עוד כותב אינדור: "פרשת רכישתו של הסרט הלבנוני הביאה לשיא את הזילות של ערוץ 10 בהתנהלותו התקשורתית-ציבורית, אבל היא חושפת בשולי הדברים תופעה מדאיגה בתקשורת הישראלית: הם מתחרים ביניהם על סיפורי דמים, מספסרים בהם כסחורה לכל דבר, וסופרים לכיסם עוד דמים ורווחי פרסומות. העובדה שערוץ 10 דרש מערוצי הכבלים שלא לשדר את התחנות הלבנוניות באותה שעה, כדי לנתב אליו ורק אליו את הצופים, אומרת הכל. לרגע חשבנו שמדובר במשחק נוסף של המונדיאל, ולא בסרט אודות הנווט השבוי ושלושת החטופים".

טענותיו של אינדור מופנות ישירות לערוץ 10 כשבפועל שגם ערוץ 2 התמודד על רכישת זכויות הסרט ואף ביקש לראיין את טננבוים.

יון פדר, עורך YNET אמר בתגובה: "מאיר אינדור הוא מנכ"ל ארגון נפגעי הטרור. למיטב ידיעתנו הטור שכתב נגזר מתפקידו ומתוקף תפקידו זה בלבד וכל השאר אינו רלוונטי".

מאיר אינדור: אני תוקף חדשות לבקרים את ערוץ 2 ולא חסכתי את לשוני ואת עטי בלבקר את הערוץ. העובדה שביתי עובדת שם לא שימשה שום מחסום, באשר מן המפורסמות הוא הויכוחים שיש לי עם ביתי הכתבת. לכן כל מי שינסה לרמוז שאני הולך ומגונן על ערוץ 2 הוא רק מעורר צחוק בעיני חברי וגם בברנז'ה העיתונאית. בזמן המלחמה ערוץ 10 "השיג" את ערוץ 2 וזה לא היה בשבחו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully