וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צנגן מתערב

אתי שכטמן

12.9.2006 / 14:58

מנכ"ל רשת מתייצב לצד המפרסמים: ביקש היום מיו"ר הרשות השניה להסיר את ידה מטיפול בנושא עמלות הפרסום

בפגישה בין נורית דבוש יו"ר הרשות השנייה ליוחנן צנגן, שהתקיימה הבוקר, ביקש צנגן מדבוש להשהות את פעילות הרשות ולהסיר ידה מטיפול בנושא עמלות שוק הפרסום .

צנגן אמר בשיחה: "אני מאמין גדול במשא ומתן פתוח בשוק החופשי ואני מבקש למצות תהליכים ישירים, בינינו לבין הפרסומאים, טרם התערבות גורמים רגולטוריים ואחרים". עוד אמר: "אני רואה בחיוב את רצונו של הרגולטור לעזור לשוק לעבוד בתנאים סבירים, ואף סבור כי דרור שטרום הוא אדם ראוי לעניין, אך יחד עם זאת צריך לזכור כי מדובר בשוק הפועל בשיתוף פעולה כבר 13 שנים וחשוב שהקשיים יפתרו על ידי השחקנים בענף ולא על ידי התערבות חיצונית."

לדבריו "הטלוויזיה המסחרית בישראל מוכיחה שוב ושוב כי היא הכלי הפרסומי האפקטיבי ביותר. אני בטוח שכל הגורמים בענף הפרסום, ואת זאת אני למד משיחות שקיימתי לאחרונה עם גורמים מרכזיים בשוק, יודעים כי יש למצוא כל דרך להמשיך ולקיים את הטלוויזיה המסחרית ולאפשר לה להשקיע ביצירת תוכניות בעלות רייטינג גבוה , אשר יביאו לחשיפה ואפקטיביות פרסומית מקסימאלית".

מהרשות השנייה נמסר בתגובה כי "נורית דאבוש נפגשת עם מנהלי הזכייניות ומנהלי איגודי היוצרים באופן שוטף ואינה נוהגת להתייחס לתוכן הפגישות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully