וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכניות לחג בערוץ 1

אתי שכטמן

13.9.2006 / 15:14

על שולחן החג של רוממה: תכניות תעודה על החברה הישראלית וסופרים ומשוררים שיארחו קולגות לשיחה

למחרת ערב ראש השנה תשודר בערוץ 1 התכנית "בשניים": אנשי רוח, משוררים וסופרים, מובילי דעת קהל, בשיחה אישית עם אורח על פי בחירתם. בתכניות שישודרו יארח המשורר רוני סומק את יגאל נאור, הסופרת שפרה הורן תארח את אסנת וישינסקי, הסופרת הגר ינאי את הבמאי ארי פולמן והסופר אשכול נבו יארח את הסופרת סביון ליברכט .

כמו כן תעלה בערוץ הראשון, "ימים נוראים" סדרת תכניות תעודה שיעסקו במחלוקת על המנהיגות בעקבות מלחמת לבנון, בשבר של ההינתקות, ביחסי צבא חברה בעקבות הביקורת על מוכנות מערך המילואים ובפצע הפתוח של קליטת עליית אתיופיה וברה"מ.

המשדרים יורכבו מסרטי תעודה כתבות תחקיר ודיון אולפני בהנחיית קרן נויבך ומנחים אורחים. סדרת התכניות תשודר למחרת ראש השנה , מידי ערב בשעה 21:45.

כזכור, מנכ"ל רשות השידור, מרדכי שקלאר, הנחה את עורכי החדשות והאקטואליה בערוץ 1 ובקול ישראל לעסוק בשורת נושאים במסגרת השידורים לקראת עשרת ימי תשובה שבין ראש השנה ליום הכיפורים ובמהלכם. שקלאר ביקש שהשידורים יעסקו בהתנתקות מגוש קטיף ותוצאותיה, במשבר ההנהגה בישראל, ביחסי צבא וחברה, בערבים הישראלים, ביחס לעולים ובהשוואה בין גל המחאה הנוכחי אחרי המלחמה בלבנון לגל המחאה ששטף את המדינה אחרי מלחמת יום הכיפורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully