וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנו פסקאל חוזר

אתי שכטמן

14.9.2006 / 11:10

הכתב הצרפתי חוזר לעונה חדשה. מעריצות שרופות יוכלו לקבל את המנה שלהן שלושה ימים קודם באתר ביפ וב v.o.d

"עולמו של רנו פסקאל" חוזרת לעונה שלישית. ואתר ביפ מזמין את הגולשים לצפות בפרק הראשון של העונה החדשה, שלושה ימים לפני שידורו על המסך.

הכתב הצרפתי המוזר רנו פסקאל (יובל שגב) חוזר לעונה שלישית של תכנית התחקירים האלטרנטיבית "עולמו של רנו פסקל" ביום שני ה- 18/9, יופיע קודם באתר ביפ ובשירות ה – v.o.d של HOT כבר מיום שישי ה – 15/9. את התכנית מביים שאול בצר, ועורך ארז היימן. התסריטאים הם יובל שגב ורועי ארד.

זו תהיה הפעם השנייה שגוף שידור בישראל משדר פרק שלם באינטרנט טרום שידורו בטלוויזיה. ביוני האחרון שודר הפרק הראשון של הסדרה "מה זה השטויות האלו" בכיכובה של עדי אשכנזי באתר קשת כיממה לפני שידורו על המסך וגרף נתוני חשיפה מרשימים.

בקשת אומרים כי האינטגרציה העמוקה בין התכנים על המסך ובאינטרנט היא חלק מהמגמה של קשת להוביל את שילוב האינטרנט והטלוויזיה בארץ.

גם בעונה השלישית פסקאל ייצא לשטח יחד עם שלל דמויות פיקטיביות ואמיתיות בכדי לחקור תופעות מפתיעות, לסקר אירועים ולראיין אישים חשובים. במהלך העונה יעסוק רנו בין היתר בנושא פצצת האטום, ידבר עם פלמח זאבי על עתידה של מדינת ישראל, ידון עם ברוך מרזל על יחסי ערבים יהודים, ישאל את ח"כ שאול יהלום שאלות נוקבות, יצטרף לעובדי עיריית ת"א במהלך יום עבודה על אוטו זבל ועוד.

שתי דמויות חדשות בגילומו של יובל שגב יצטרפו לקאסט הקבוע, "אלכס אקסטרים" – נער פרוע שיבצע אתגרים ספורטיביים נועזים ו"אהרון שנאפי" הפסיכולוג שיפיל אתכם מהספה. לקראת העונה החדשה יושק קליפ בכיכובם של רנו פסקאל ושרונה פיק לשיר "אהבה מחשמלת" ( מילים יובל שגב ורועי צ'יקי ארד לחן: שרונה פיק ).

מלבד התחקירים "המעמיקים", תעניק התכנית לכל אחת מהדמויות המרכזיות ספיישל משלה: כתב התיירות הסעודי -חמיד יחפש את עוזרת הבית המושלמת בריאלטי מטורף,
כתבת התרבות והריכלאית נתניה פולג תחגוג את הנשיות המתפרצת שלה
ומלך רובנישטיין האמן המיוסר, ימשיך לחפש את המהות הפילוסופית של האמנות.....

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully