וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנקנר במכתב לרמטכ"ל: "נכתוב על מצבך הבעייתי"

אתי שכטמן

14.9.2006 / 14:34

בגליון החדש של העין השביעית חושף הכתב אבישי עברי מכתב ששלח עורך מעריב לרמטכ"ל כמה ימים לפני פרסום פרשת מכירת המניות

עורך מעריב אמנון דנקנר פנה במכתב לרמטכ"ל, דן חלוץ כמה ימים לפני פירסום פרשת מכירת המניות בתלונה על ראיון בלעדי שהעניק לידיעות אחרונות. במכתב כתב דנקנר לחלוץ כי בכוונת עיתונו לכתוב בבוא העת, בפירוט ובחומרה על המצב הבעייתי שבו נמצא הרמטכ"ל. כך מפרסם עיתון העין השביעית, בגיליון החדש שלו שיראה אור בשבוע הבא.

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה דנקנר פנה לרמטכ"ל חלוץ בטענה כלפי התנהלות דוברת צה"ל, תא"ל מירי רגב. לטענת דנקנר נעשתה אפלייה בעת המלחמה, זאת בעקבות ראיון בלעדי שהעניקו לוחמים לידיעות אחרונות לאחר פעולת הכוחות המיוחדים בבעל בק.

כתב העין השביעית אבישי עברי מעלה בכתבתו את השאלה "האם המכתב היה בבחינת אות אזהרה שסופו פרסום פרשת המניות?" בתגובה מסביר עורך מעריב אמנון שהמכתב נשלח במחאה על ראיון בלעדי שהוענק בעת מלחמה וכי הדבר אינו מקובל ומוסיף "לא היה שום איום, אין כל קשר בין הדברים. הניסיון ליצור קשר בין הדברים הוא מצד אחד עלוב ומצד שני דוחה.... היה לנו אייטם ופרסמנו אותו, לא היה בו שום דבר זדוני".

עברי שואל את דנקנר "והעובדה שעורך ראשי של עיתון מרכזי כמו "מעריב" שולח לרמטכ"ל בשעת מלחמה מה שנראה כמו מכתב איום, איננה בעייתית בפני עצמה?" דנקנר משיב "זה לא היה מכתב איום. נאמר בו, על פי זכרוני שאינו מטעה אותי, שהרמטכ"ל נמצא במצב לא טוב, בבעיה, שעליה נכתוב כשיגיע הזמן, בפירוט ובחומרה הראויים" ומפרש "הכוונה הייתה למצב שלו ושל צה"ל בתקשורת, הם לא נראו טוב"... דנקנר ממשיך בנסיונות להפריך את טענות עברי "אגב המכתב נשלח ביום חמישי וביום ראשון שלאחריו הרמטכ"ל ניהל איתי שיחה נעימה מאוד שבה התייחס לטענות כלפי דובר צה"ל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully