וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודו טופז תובע את ידיעות אחרונות

אתי שכטמן

14.9.2006 / 16:47

טופז תובע פיצויים בסכום חצי מליון שקל. בעקבות כתבה שפורסמה ב"מוסף לשבת": "כך התנפצו לרסיסים הפנטזיות של ילדי הדרום"

הבדרן דודו טופז הגיש היום תביעה בגין לשון הרע כנגד "ידיעות אחרונות" ו"פרץ בוני הנגב" בעקבות כתבה שהתפרסמה ב"מוסף לשבת" לפני כשלושה שבועות בה יוחס לטופז ניפוץ חלומותיהם של ילדים הדרום עקב אי הקמת פארק השעשועים "דודולנד".

באמצעות עורכי הדין רונאל פישר ותומר שקרצי תובע טופז פיצויים בסכום העומד על חצי מליון שקל. התביעה עוסקת בכתבה שפורסמה ב25 באוגוסט ב"מוסף לשבת" של עיתון ידיעות אחרונות, אשר כותרתה "כך התנפצו לרסיסים הפנטזיות של ילדי דימונה", ותמונתו של מר טופז מתנוססת בכתבה.

בהתאם לאמור בכתבה, חברת פרץ בונה הנגב מצוטטת כמי שמטילה את האחריות לכך שהפרויקט טרם הוקם, בכך שמר טופז לא העביר לטובת הפרויקט ולו גרוש, על אף התחייבותו הנטענת לעשות כן. טופז טוען באמצעות עורכי דינו כי הכתבה והדברים האמורים בה עולים כדי הוצאת דיבתו של מר דודו טופז - הידוע בציבור כמי שעוסק מזה עשרות שנים בתחום הבידור והתקשורת.

עוד טוענים עורכי דינו "הוצאת הדיבה לא רק שפגעה בעבודתו התקינה והמסורה, אלא שיש בה כדי להשחיר פניו ולגזול ממנו את הנכס היקר לו מכל - יושרו המקצועי ומהימנותו בעיני הציבור". ומוסיפים "שמו הטוב אינו אך צורך קיומו עבורו כשם שהדבר נכון ביחס לכל אדם, אלא מהווים הם עבורו "כלי עבודה" ממש, באשר הנו אישיות טלוויזיונית הנהנית ממעמד מיוחד בקרב הציבור".

במסגרת כתב התביעה, תובע טופז לחייב את "ידיעות אחרונות" ו"פרץ בוני הנגב", ביחד ולחוד, לשלם לו את הסך של 500,000 ש"ח בגין הפגיעה בשמו הטוב והנזקים שנגרמו לו. עוד תובע טופז, כי הנתבעים יפרסמו התנצלות בגודל ובמיקום משמעותיים ההולמים את הדיבה שפורסמה אודותיו.

מפרץ בוני הנגב נמסר כי כתב התביעה לא התקבל במשרדיה הרשומים ועל אין כעת על מה להגיב. מידיעות אחרונות טרם נמסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully