וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צבי יחזקאלי בשרות החיזבאללה

14.9.2006 / 16:40

יחזקאלי אמר בכנס הטרור הגלובלי בהרצליה: "כשאני בא לספר על החיזבאללה זה קשה לי, כי אני יודע שהם ינצלו את זה לתעמולה שלהם"

"לעיתים אני חש כ"שליח" שכולם רוצים "להרוג" כי הוא מביא את הבשורות הרעות" אמר אתמול צבי יחזקאלי , ראש הדסק הערבי של ערוץ 10 בסדנא בנושא תקשורת אנונימית ונגישה בכנס הטרור הגלובלי של המכון למדיניות נגד טרור שנערך בבינתחומי הרצליה.

בסדנא שעניינה ההתנהלות התקשורתית בזמן מלחמת לבנון השנייה סקרו אנשי תקשורת וחוקרים את התנהלותו התקשורתית של החיזבאללה: "כשאני בא לספר על מה קורה בחיזבאללה זה קשה לי, כי אני יודע שהם ינצלו את זה לתעמולה שלהם. נסראללה פותח את היום שלו בקריאה בת 4 שעות של העיתונות הישראלית", אמר יחזקאלי והוסיף: "כל שידור של החיזבאללה באל- מנר עטוף בקפידה, הם משתמשים בצבעים הנכונים ובלוגואים כדי להעביר מסרים ולתת תחושה שהם מספרים את כל הסיפור".

"בפועל זה לא קורה. כל מה שהם מספרים הוא אמת אך הם לא מספרים את כל הסיפור, אלא רק חצי ממנו. החצי שמשרת אותם", אמר. לסיום, הודה יחזקאלי כי לפעמים הוא מקנא בחיזבאללה על השליטה המלאה שלהם בחומרים המשודרים: "ברור שאצלנו זה לא יכול לקרות כי אנחנו מדינה דמוקרטית".

הסדנא התקיימה בהנחייתה של העיתונאית דליה יאיר בין המשתתפים גם פרופ' גבריאל ויימן- ראש החוג לתקשורת באוניברסיטת חיפה, ד"ר מיכאל אורן ממרכז שלם ואיתי אנגל- כתב חדשות ערוץ 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully