וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא להתפתות לעיסקאות בשטח

אתי שכטמן

17.9.2006 / 11:14

פרסומים על מסיבה בהשתתפות כוכבי "האלופה", יחצ"ן שמבטיח ולא מקיים, והמחלקה המשפטית של HOT: אמנון לוי מאחוריך

באתר האינטרנט www.beni-levi.com הופיעו בשבוע שעבר פרסומים לקראת מסיבה בצפון הארץ בהשתתפות כוכבי הטלנובלה המצליחה "האלופה". הארוע פורסם ללא תיאום עם חברת HOT ומעבר לכך באותו היום בו היתה אמורה להתקיים המסיבה מתקיים אירוע רשמי של ה"אלופה".

לוואלה ברנז'ה נודע כי מארגן המסיבה, בני לוי, ענה למודעה שנשלחה אליו ואל מועדונים אחרים בצפון באמצעות הדואר האלקטרוני. במודעה נכתב: "לקראת סיום העונה של "האלופה" מופיעים כוכבי הסדרה מגיעים להופעות במועדונים" (כך במקור א.ש). למודעה צורף מספר טלפון והיא נחתמה ב"ברדוגו – חברה להפקת אירועים".

המסיבה הייתה אמורה להתקיים ב-19.7 אולם נדחתה בגלל המלחמה שפרצה בצפון הארץ. "חשבנו להביא את כוכבי האלופה כדי לשמח את תושבי הצפון" מספר בני לוי "לפני שבוע וחצי פנה אלי אלירן ברדוגו ואמר שהתאריך החדש 21.9 מסתדר עם כוכבי האלופה. סיכמנו שאשלם לו 2500$ . אמרתי לו שכמה ימים לפני האירוע אבוא לת"א ואתן מקדמה, והוא הסכים".

באותו היום בו היתה אמורה להתקיים המסיבה בצפון מארגנת HOT אירוע חגיגי בו יוקרנו שני הפרקים האחרונים של הטלנובלה באיצטדיון רמת גן, בהשתתפות כוכבי הסידרה. האירוע צפוי להסתיים רק בסביבות השעה 23:00.

בתכתובת מיילים בין לוי למשרדו של ברדוגו נמסר ללוי: "עופר שכטר ויהודה לוי לא יגיעו לפעילות, ומייקל לואיס תפוס באותו יום, ממליצה בחום על מיטל גל, אוהבים אותה"

בני לוי השתמש באתר שלו בלוגו "האלופה" שקיבל ממשרדו של ברדוגו בדואר האלקטרוני. אך הוסיף תמונות, משהובהר לו על ידי HOT שאסור לו להשתמש בתמונות, הוריד אותן, אך השאיר את הלוגו שקיבל מהאדם שכביכול אחראי על יחסי הציבור של "האלופה". "אתמול התקשר אליי ברדוגו ואמר לי שכוכבי האלופה לא יגיעו לאירוע בגלל שהעליתי את התמונות (שכבר ירדו מהאתר א.ש)"

מHOT נמסר כי "אין לHOT- או לאלופה ולא היה שום קשר לאירוע המדובר וכי הנושא הועבר לטיפול המחלקה המשפטית".

מאלירן ברדוגו נמסר "אין תגובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully