וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשת החן רשת היופי

אתי שכטמן

17.9.2006 / 13:09

כאילו שלא מספיק קשה בחגים, רשת וקשת מסתערות על המסך עם חודש שידורים בנושא אופנה ויופי. הכינו את מדכאי התאבון

חודשיים נוצצים במיוחד על המסך הקטן: זכייניות ערוץ 2 בחודשיים של יופי ואופנה. היום יעלה לאוויר בזכיינית ערוץ 2 "רשת" "החודש הכי יפה בטלוויזיה". במסגרת החודש ישודרו ספיישלים העוסקים בטיפוח, פאנלים עם עצות לקהל הרחב וסרטי תעודה שיעסקו ביופי, משמעותו, השפעתו על חיינו לטוב ולרע.

"החודש הכי יפה בטלוויזיה" יפתח עם רצועת נשים יומית, אשר במרכזה התוכנית "מומחים ליופי" אשר תציג עדכונים יומיים מתחומי התרבות התקשורת והאופנה. את התכנית תנחה שרון כידון, מגישת רצועת הבוקר "מומחים ברשת" ובפינה קבועה יופיעו, לראשונה בטלוויזיה כזוג, סנדרה רינגלר ובן זוגה שגב משה עם טיפים ועצות קולינאריות ואופנתיות לרגעים יפים בחיים: דייט ראשון, מסיבת יום הולדת לילדים, ארוחת חג עם ההורים, אירוח חברים ועוד.

לצידה של כידון יתארחו בכל תכנית פאנליסטיות קבועות בניהן: רבקה מיכאלי, שרית וינו אלעד, מיכל אמדורסקי, ציפי ברנד, ליהי אלון, רמה מסינגר, סנדרה שדה, שירה פרבר, אילנה אביטל, אסי לוי, אלימור זילברמן, שלי גפני, ניצה שאול, אליענה בקייר, וסיגל דקל.

בכל תכנית יועלו לשולחן הדיונים נושאים הקשורים לעולמן של נשים ואשר ללא ספק, מרתקים לא פחות את הגברים: מוסד הנישואין ,הגבר החדש, ניתוחים פלסטיים, תרבות הדייטים, קריירה ואמהות. בנוסף ישודרו כתבות על טרנדים, טיפוח, בריאות, ואופנה.

התכנית תשודר בימים א'-ג' ב-19:00 במהלך "החודש הכי יפה בטלוויזיה" שימשך עד אמצע אוקטובר. מחר ישודר הפרק הראשון ב"תעשיית היופי" סדרת תחקירים של דנה וייס שתעסוק במרדף הבלתי פוסק של המין האנושי להשגת אידיאל היופי, כשהפרק הראשון יעסוק בניתוחים פלסטיים ומיד אחר כך "דיווה לנצח" דוקומנטרי העוקב אחר נסיעתה של דנה אינטרנשיונל ל"אירוויזיון האירוויזיונים".

אופנה בקשת

החל מסוף השבוע הבא יעלה ב"קשת" "חודש האופנה". אם ב"רשת" סוקרים את היבטיו של היופי ב"קשת" הנושא העיקרי הוא האופנה הישראלית. יעל בר זוהר תנחה את "מסלול הזהב" וטקס פרסי האופנה שיעמדו במרכזו של החודש שיתקיים באוקטובר. בין התכניות שישודרו: ה"מהפך" בהגשת אורנה דץ שחוזרת ל-6 תכניות מיוחדות. עם הסטייליסטית של כוכב נולד, ליאת אשורי ורונית רפאל שתגיש פינת עצות. הגירסה המקומית של פרוייקט מסלול, "מסלול הזהב".

לכל מתחרה בתוכנית תהיה "מוזה" – מישהי שהוא תמיד חלם להלביש. מישהי שמציתה את הדמיון. את תפקיד המוזות יתפסו: רנא ראסלן (למיה נגרי) , מיכל אמדורסקי (לרונן פרג') , מיכל זוארץ (לקרן נפתלי), אליענה בקייר (לדנה אשכנזי) , איגי וקסמן (לפראו בלאו) ונטלי עטייה (לבארי מאייר) . בכל תוכנית יתמודדו המעצבים החדשים עם שתי משימות הלבשה למוזות שלהן: בתחום אופנת העילית, בה יידרשו המתמודדים להפגין את נועזותם וייחודם האומנותי ובתחום אופנה הקאז'ואל לשימושי יומיום, שבה יידרשו להוכיח שגם בלבוש "סטנדרטי" אפשר להטביע חותם אישי יוצא דופן.

בחודש האופנה תחגוג תעשיית האופנה טקס הענקת פרסים נוצץ במיוחד. בטקס, אותו תנחה יעל בר-זוהר יוענק הפרס לזוכה בתחרות "מסלול הזהב" יחד עם שורה של פרסים בתחום העיצוב והדוגמנות וכמו כן ייבחרו המתלבש והמתלבשת של השנה. בחירת המועמדים והזוכים בכל הקטגוריות תעשה על ידי ה"אקדמיה לאופנה" אשר נבחרה המיוחד לצורך האירוע החגיגי וכוללת מעל 400 נציגים מטעם חברות אופנה, נציגי התקשורת, סוכנויות,צלמים ומעצבי דעת קהל. בטקס יוענק פרס מפעל חיים ללאה גוטליב, מייסדת גוטקס המיתולוגית, שהקימה היום בשנות ה80 לחייה חברת בגדי ים עצמאית.

במהלך חודש האופנה, שיתקיים עד סוף אוקטובר, יופנו הצופים גם לאתר האינטרנט של קשת שם ימצאו פורומים וטיפים בנושאי אופנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully