וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיפודים

אתי שכטמן

17.9.2006 / 15:08

ב-"7 לילות" החליטו לוותר על ראיון עם הסופר דודו בוסי בעקבות טור שפרסם בעיתון העיר

לכבוד צאת ספרו החדש של דודו בוסי "אמא מתגעגעת למילים" תואם עם בוסי ראיון במוסף "7 לילות" של ידיעות אחרונות. הראיון בוטל בעקבות טור שכתב בוסי בעיר, בו הוא תאר את הייסורים שבראיונות.

בטורו "בסמטאות", המתפרסם מדי שבוע בעיתון "העיר", כתב בוסי על "חרדתו של איש היצירה". בטור הוא מתאר את הסבל שנגרם לו בעקבות החשיפה לתקשורת כשהוא מצטט את עצמו אומר לאיש השיווק שלו: "לא עושה טלוויזיה ולא עיתונות". הוא מתאר את עצמו: "אני סובל מחרדת קהל ומצלמות, ואני משותק מפחד כשמעמידים לי מצלמה מול הפרצוף" ומוסיף את הכאב בחשיפת נפשו בראיונות שעשה בעבר: "זה עלה לי בדמים. שיחקתי אותה קול אבל רעדתי בפנים.... אין לכם מושג איזה עונש זה היה. כמה מבוכה. אנשים סביב הסתכלו, המילים ברחו לי".

במערכת "7 לילות" קראו את הטור והחליטו לבטל את הראיון שתוכנן עימו לקידום ספרו החדש. בוסי רואיין לבסוף על ידי יהודה נוריאל, למוסף סופשבוע של מעריב.

עדי גולד, עורך "7 לילות" אמר בתגובה לוואלה! ברנז'ה: "קראנו את טורו של בוסי בו תיאר את מסכת ייסוריו הקשה בכבלי יחסי הציבור. לקראת השנה החדשה החלטנו לעשות לפחות מעשה טוב אחד ולשחרר אותו מהעול. "7 לילות" מאחל לבוסי ולשאר עם ישראל חג שמח וגמר חתימה טובה".

דודו בוסי ביקש שלא להתייחס לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully