וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעתה לא רק במספרה

אתי שכטמן

18.9.2006 / 10:26

אתר אינטרנט ובו תכנים של לאשה יעלה הבוקר לרשת. בתכנית: טיפים, פורומים עם עורכות העיתון, כתבות וידאו ויובל אברמוביץ

שבועון "לאשה" משיק הבוקר, אתר אינטרנט חדש. אתר "לאשה", תוצר של שיתוף פעולה בין מערכת "לאשה" ו- ynet, יסקור את כל התחומים הרלוונטיים לנשים – קריירה, הורות, יחסים, יופי, טיפוח, אופנה, לייף סטייל, אוכל ועוד, החל מכתבות וכלה בעצות טובות.

תכני האתר מושתתים על תכנים עצמאיים, או על תכנים אשר נותנים זוית נוספת וערך מוסף אינטרנטי לכתבות בגיליון המודפס של אותו שבוע. עוד באתר, מבזקי חדשות מהארץ ומהעולם הרלוונטיים לנשים, ראיונות ומבחר גדול של עצות בתחומים שונים.

בכל שבוע תשודרנה באתר מספר כתבות וידאו – היום תעלה לאוויר, כתבה המתעדת את הנעשה מאחורי הקלעים של צילומי השער ופרויקט החג הענק של נינט טייב, כתבת וידאו נוספת תעניק שיעור איפור פרטי.

עוד באתר קטגוריה שתענה לשם "חדשות נשים" – מבזקים בנושאים הקשורים לנשים (משפט וחקיקה, בריאות, איכות חיים, זכויות מחקרים, פרסומים וכו'). וטור שבועי של יובל אברמוביץ' בשם "קבלי עדכון" כל מה שנשים צריכות לדעת כדי להיות בעניינים וסקירת אירועי תרבות.

מערכת האתר תנהל דיאלוג ישיר עם הגולשים ותיזום פעילות אינטראקטיבית, לדוגמא, הגולשים יוזמנו לשלוח לאתר תמונות בנושאים שונים שיצרו גלריית תמונות רחבה. בנוסף, יתקיימו באתר פורומים עם עורכות "לאשה".

כרמל קרמן עורכת האתר: "אין מדובר בתחליף להנאה הנגרמת מקריאה במהדורה המודפסת של "לאשה" ולתכנים הבלעדיים של השבועון, מדובר במוצר משלים ועדכני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully