וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

60 מעובדי מעריב זומנו לשימוע לפני הפיטורים

רוני קורן-דינר

18.9.2006 / 17:00

כמו כן, מתוכנן קיצוץ בשכר בכירי מעריב וקיצוץ רוחבי מדורג בשכרם של עובדים זוטרים יותר

עיתון "מעריב" נערך להליך פיטורים נרחב, שיקיף את כל מחלקות העיתון, המקומונים ועסקי הקבוצה הנוספים. זאת, בעקבות ההפסדים הכבדים של "מעריב" במחצית השנה. עד כה זומנו כ-60 עובדים לשימוע לפני פיטורים. חלק מהעובדים שזומנו, בעיקר אלה המתקרבים לגיל פרישה, קיבלו הצעות לפרישה מוקדמת בתנאים מועדפים. בשלב זה עדיין לא ברור כמה עובדים יפוטרו, אך ידוע כי מדובר על כמה עשרות -מחציתם ככל הנראה עיתונאים ועורכים. כמו כן, מתוכנן גם קיצוץ בשכר בכירי "מעריב" וקיצוץ רוחבי מדורג בשכרם של עובדים זוטרים יותר.

בתגובה לדברים מסר עופר נמרודי, מו"ל "מעריב", כי תוצאות הדו"חות הכספיים משקפות משבר מתמשך שעובר על ענף המדיה בארץ. "אנו מצויים בתהליך עמוק של חשיבה אסטרטגית, מלווה בטובי המוחות מתוך הבית פנימה ומחוצה", מסר נמרודי. "אנו הופכים כל אבן, בוחנים כל פרדיגמה. התהליך הזה יוביל לטרנספורמציה במוצרים,רה-ארגון והיערכות חדשים. התהליך, כך אנו משוכנעים, יוביל גם לקיצוצים מהותיים בהוצאותינו. מעריב הינו גוף תקשורתי עם עוצמה, מורשת ושליחות ובעיקר עם הון אנושי מהמעלה הראשונה. אני משוכנע כי כבר במהלך המחצית הראשונה של שנת 2007, נוכל לדווח על השיפור בתוצאות הכספיות", הוסיף נמרודי.

ההפסד הנקי של "מעריב" ברבעון השני של 2006 זינק ל-22.5 מיליון שקל, לעומת רווח של 385 אלף שקל, שרשם "מעריב" ברבעון המקביל אשתקד, כך עולה מדו"חות החברה שפורסמו ב-31 באוגוסט. מתחילת 2006 רשם "מעריב" הפסד נקי של 39.5 מיליון שקל - פי 3.4 מהפסדיו במחצית הראשונה של 2005.

בסקר TGI האחרון עלה כי החשיפה לעיתונים היומיים ממשיכה לרדת. החשיפה לגיליון יומי ממוצע של מעריב ירדה מ-22.4% ל-20.4%, והחשיפה לגיליון סוף השבוע של מעריב ירדה מ-28.2% ל-25.3% - בהתאם למגמת ירידה של כ-10% בגיליונות סוף השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully