וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי עזור מקים עיתון כלכלי ואתר אינטרנט

רוני קורן-דינר

19.9.2006 / 7:34

יחזיק 60% מהמיזם, שיופץ עם ה"ג'רוזלם פוסט" כמותג נפרד. על פי ההערכות ישקיע במייזם כ-10 מליון דולר

איש העסקים אלי עזור מרחיב את עסקי המדיה שבבעלותו. עזור חתם באחרונה על עסקה להקמת עיתון כלכלי יומי מודפס, שיישען על מערך ההפצה של ה"ג'רוזלם פוסט" שבבעלותו, וכן להקמת אתר תוכן כלכלי שיכלול את תוכני העיתון ויתעדכן אונליין - כך נודע ל-TheMarker. במיזם החדש ישקיע עזור, על פי הערכות, יותר מ-10 מיליון דולר. עזור סירב להגיב על הידיעה.

למרות ההפצה המשותפת עם "ג'רוזלם פוסט", העיתון מתוכנן לצאת בעברית כעיתון נפרד ותחת מותג עצמאי, ששמו טרם נבחר. עזור יהיה בעל השליטה במיזם ויחזיק כ-60% ממנו. שני שותפים נוספים הם העיתונאים ניצן כהן והרצל לקס, כתבי שוק ההון ב-TheMarker לשעבר, שפרשו והחלו בהקמת אתר האינטרנט הכלכלי לפני כשנה. המיזם כולל שותף נוסף, שזהותו אינה ידועה.

עזור נכנס למיזם באחרונה, לאחר שהחליט להשקיע באתר ולהרחיבו גם לעיתון יומי מודפס. רוב ההשקעה באתר ובעיתון תמומן על ידי עזור. כהן ישמש עורך הראשי ולקס ישמש סגן העורך. כהן מסר בתגובה על הידיעה כי "מדובר בהקמת אתר ועיתון מקצועיים ודינמיים, שיתנו לקוראים ובמיוחד למתעניינים בשוק ההון - שירותי ערך מוסף שלא קיימים כיום בישראל".

לדברי גורמים המעורים בפרטי העסקה, אתר האינטרנט מתוכנן לעלות בחודשים הקרובים, ולאחר מכן ייצא לאור העיתון. כרגע כבר עובדים במיזם צוות מנהלים וכתבים מצומצם, המונה כ-20 איש, ובשבועות הקרובים יחלו בגיוס עובדים נוסף. ככל הידוע מתכוון עזור לייסד מערכת תוכן עצמאית, אם כי סביר להניח כי יתקיים שיתוף פעולה תוכני מסוים עם אמצעי המדיה הנוספים שבבעלותו. בנוסף, המוצר החדש יקודם באמצעות שטחי הפרסום וזמן האוויר ברדיו שבבעלותו.

מלבד "ג'רוזלם פוסט" מחזיק עזור בחברת שילוט החוצות מרקעי תקשורת, ב-28% ממניות תחנת "רדיו ללא הפסקה 103FM" המשדרת באזור המרכז, בשבועון בשפה הרוסית "נובוסטי נידלי" ובמחצית הבעלות בשבועון "אנשים". בנוסף, אחד העסקים הרווחיים ביותר של עזור, יחד עם שותפו פיני זהבי, הוא חברת צ'רלטון, העוסקת ברכישה ומימוש של זכויות שידור לאירועי ספורט. צ'רלטון, שהיתה בין השאר בעלת זכויות השידור בישראל של המונדיאל האחרון, משדרת בחברות הכבלים והלוויין שני ערוצי ספורט בתשלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully