וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תו הזהב

אתי שכטמן

20.9.2006 / 12:36

הקוד האתי פאסה, מעתה אימרו "התו האתי". הסכם עקרונות בין המפרסמים לרשות השניה נחתם אתמול לשביעות רצונם של החותמים

הסכם העקרונות של "התו האתי" בין הרשות השנייה לבין איגוד המפרסמים בישראל ואיגוד חברות הפרסום בישראל נחתם אתמול. ברשות השניה אומרים כי החתימה היא יריית הפתיחה ליישום הסכם העקרונות של התו. בימים הקרובים יוענק התו האתי למשרדי הפרסום והמפרסמים, שנכחו בהדרכות והתחייבו לקבל על עצמם את מדריך האתיקה בפרסומות.

אילת מצגר, מנכ"ל הרשות השנייה בפועל: "זהו מעמד מרגש, סיום של הליכה יד ביד משותפת עם שני האיגודים. נעשה פה צעד חלוצי מבחינת הרגולציה, כאשר הרגולטור צועד צעד אחורה והשוק צועד קדימה בלקיחת אחריות ציבורית לתכני הפרסומות. אנחנו נכנסים בנפש חפצה ולב פתוח להסכם ומקווים שהשוק יתנהל בצורה עצמאית. זה המקום להגיד תודה למי שעמל על מדריך האתיקה ,במיוחד לפרופ' אסא כשר שעמד בראש הוועדה ולוועדה כולה. אני רוצה לתת לכולם טפיחה על השכם שאנחנו הולכים למהלך של רגולציה משותפת, ואם יהיה מוצלח ניישם זאת בתחומים נוספים".

יאיר גלר, יו"ר איגוד חברות הפרסום בישראל:" אני חושב שהנתונים שפרסמה היום הרשות בדוח השנתי של 2005 מוכיחים שהתעשייה הגיעה לבשלות, לבגרות ולהבנה מקצועית, ומבחינה בין ראוי ללא ראוי. אני מקווה שנדע להשתמש בכלים של התו האתי לקצר תהליכים ולהקל על המערכת ושהמערכת ברשות תדע לתמוך ולעזור בראשית הדרך".

עופר בלוך, יו"ר איגוד המפרסמים בישראל: "אני מאמין שבכל מקום שאפשר לתת לכלכלה החופשית, לחברות הפרסום והמפרסמים לעשות את השיפוט שלהם, הרשויות צריכות לפרסם את זה. העובדה שאנחנו אחרי מערכת הדרכות בנושא, שהיו מאוד מוצלחות מעידה על כך שהכול התנהל ברצינות ובצורה ממלכתית מצד כולם. אני מקווה שנקטוף את הפירות של שיתוף הפעולה ונשכיל לעשות זאת בתחומים אחרים על מנת למנוע בזבוז אנרגיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully