וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלגות על שם יוהנה פרנר בפסטיבל ראש פינה

אתי שכטמן

20.9.2006 / 14:02

ההצעות הסופיות יוצגו באירוע הפיצ'ינג של קרן יוהנה, שיתקיים במסגרת פסטיבל ראש פינה לטלוויזיה וקולנוע

שלוש מלגות מטעם הקרן על שם יוהנה פרנר בסך 210,000 שקל יוענקו ליוצרים בתחום הטלוויזיה והקולנוע בפסטיבל לקולנוע וטלוויזיה בראש פינה.

במטרה לשמר ולהנציח את דרכה של יוהנה פרנר שהלכה לעולמה באוקטובר 2005, הקימו בני משפחתה בשיתוף הרשות השנייה לרדיו וטלוויזיה, עמי גניגר, האולפנים המאוחדים, אורי שנער, מדיאנה תקשורת, ומשפחות אלרואי, דה-בר, קימחי ואוסטרומצקי קרן שתעניק בכל שנה, במסגרת פסטיבל ראש פינה לטלוויזיה וקולנוע, מלגות ליוצרים צעירים לעידוד העשייה והיצירה בתחומי הטלוויזיה והקולנוע תוך חתירה לקידום האיכות והמצוינות ע"י מתן האפשרות ליוצרים להתפנות לעשייה.

במהלך שנת 2006 פנתה קרן יוהנה ליוצרים ישראלים בעזרתה של קרן הקולנוע הישראלי. התקבלו הצעות ב-3 מסלולים: רעיון יצירתי מקורי בתחום סדרות הדרמה. רעיון יחודי, חדשני, ופורץ דרך בכל ז'אנר שהוא. מסלול הפרויקט השנתי לצורך יצירת מיני סדרה דרמטית או תיעודית או סרט טלוויזיה/קולנוע .
הנושא שנקבע לשנת 2006 : אמא.

ההצעות מוינו ע"י קבוצת לקטורים מתנדבים חברים של יוהנה פרנר ובינהם: אורנה בן דור, אודי לאון, יוסי רונן, יעל אלדור ושחר רוזן.

ההצעות הסופיות בכל מסלול יוצגו באירוע הפיצ'ינג של קרן יוהנה שיתקיים במסגרת פסטיבל ראש פינה לטלוויזיה וקולנוע, ביום שישי, ,27/10/06 בשעה 18:30, בהנחיית גיא פינס. בערב זה ייבחר זוכה אחד מכל מסלול ותוענק לו מלגה על סך 70,000 ¤.

מנהל התוכן של פסטיבל ראש פינה, משה שלונסקי, אומר: "אנחנו גאים בכך שפסטיבל ראש פינה ישמש מעתה גם כאכסניה להענקת המלגות מטעם קרן יוהנה. יוהנה פרנר היתה אישה שכולנו הערכנו והערצנו על פועלה ותרומתה העצומה לענף. אך טבעי הוא שעשייתה של יוהנה תונצח בעידוד יוצרים בטלוויזיה ובקולנוע במסגרת אירועי פסטיבל ראש פינה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully