וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתבת "הארץ" רותי סיני קיבלה את אות עמותת אומ"ץ

אסף כרמל

20.9.2006 / 9:15

סיני זכתה באות בזכות פיתוח העיתונות החברתית והדאגה שהיא מפגינה כלפי עובדים ישראלים וזרים

הכתבת לעניינים חברתיים של עיתון "הארץ", רותי סיני, קיבלה היום את אות עמותת אומ"ץ (אזרחים למען מנהל תקין וצדק חברתי ומשפטי), בטקס שנערך במוזיאון ארץ ישראל ברמת אביב .

סיני זכתה באות, כפי שנכתב בהודעת העמותה, בזכות פיתוח העיתונות החברתית והדאגה שהיא מפגינה כלפי עובדים ישראלים וזרים. סיני כותבת ב"הארץ" זה 10 שנים. לפני הבחירות האחרונות התגוררה בשליחות העיתון בירוחם במשך חודשיים וכתבה משם, ובמהלך מלחמת לבנון השנייה עלתה לצפון וסיקרה משם את תחושות האזרחים בעורף המופגז.

בחודשים האחרונים ליוותה סיני את מאבקם של עובדי הקבלן נגד חברות השמירה שמועסקות במשרדי הממשלה. המאבק והסיקור התקשורתי הצמוד הובילו לכך שמשרד האוצר ערך ביקורת מקיפה של התקשרויות הממשלה עם חברות השמירה השונות. בעקבות הביקורת נשקלות סנקציות כנגד חלק מהחברות, לרבות שלילת היתרי העבודה שלהן.

בתגובה לזכייתה באות אמרה סיני: "במשך שנים סבלה העיתונות החברתית מבעיות של חוסר הכרה ויוקרה, בגלל הדגש בחברה בכלל ובתקשורת בפרט על נושאים ביטחוניים ומדיניים. אני רואה בהענקת האות הכרה בחשיבותה היום של העיתונות החברתית". יחד עם סיני קיבלו היום את האות זוכים נוספים, ובהם העיתונאי גבי גזית וראש העיר כרמיאל, עדי אלדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully