וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גומרים הולכים

אתי שכטמן

21.9.2006 / 10:20

"ערב טוב עם גיא פינס" מסיימת עונה עם צוות פרשנים מיוחד וסיכום השנה החולפת. הציצו אל קליפ הסיום

יח"צ - חד פעמי

גיא פינס מסכם עונה נוספת בספיישל חגיגי. מגזין הבידור סוגר עונה תשיעית ו-1704 בתכנית מיוחדת בה יוצגו 40 הרגעים הכי מרגשים, שערורייתיים, משמעותיים של השנה החולפת בבידור הישראלי. התכנית תשודר במקביל ב-H0T3 וב-HOT בידור ישראלי.

בתכנית הערב יוקרנו קטעים מתוך הרגעים הגדולים וייערכו דיונים באולפן כשלשולחנו של גיא פינס מסובים: גל אוחובסקי, רוברטו בן שושן ומיקי בוגנים.

בין הרגעים הגדולים שיוצגו במצעד: הזוגות המלכותיים של השנה בר רפאלי וליאונרדו דיקפריו, יהודה לוי ונינט טייב, כשנושא זה יידון באולפן וייגע בשאלת הפפארצי. רוברטו יתייחס לפרידה המתוקשרת ממאיה בוסקילה ומספר שאף שקל לעזוב את המקצוע. מיקי בוגנים התייאש מהשתלטות בוגרי רימון על הפלייליסטים יוסלס איי.די וג'קו יתנצלו שוב, השנה של יוסף סווייד, קאייס נאשף, פאוזי וניראל והישראלים שמצליחים בהוליווד.

מלבד זאת ישודרו קטעים שיסקרו אירועים לא פחות חשובים: אורחים מפורסמים שהגיעו לכאן השנה: רוג'ר ווטרס, פיפטי סנט, בלק אייד פיז, זיגי מרלי, סטינג, אומה תורמן, וויל סמית ונטלי פורטמן. רן דנקנר בתשדירי החיזבאללה ופרידה מאמנים גדולים- יוסי בנאי ושושנה דמארי שהלכו לעולמם.

גיא פינס אמר לוואלה ברנז'ה: "זו הייתה העונה הכי נמרצת, הכי דעתנית, הכי חדשותית שלנו. הסתכלנו מהצד, יחד עם כל התעשייה, וראינו איך השד יוצא מהבקבוק: סלבריטאים, פפרצי, זוגות מתוקשרים, סוכנים וכוכבים, שטיחים אדומים וסקס בשירותים. לפעמים היה לנו נדמה שזה בכלל לא ישראל פה, אבל אפשר להרגיע: אנחנו זוכרים היטב לאן אנחנו יוצאים מהאולפן רגע אחרי סוף הצילומים. מזל שמגיע ראש השנה, וגם ביום כיפור בטח נמצא על מה לחשוב..."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully