וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוכרזו הזוכים בפרס מארק ביאנו

אתי שכטמן

26.9.2006 / 16:38

הפרס על שם כתב חדשות HOT, מארק ביאנו, שנהרג בפיגוע במסעדת מקסים בחיפה, יוענק ליוסי פישר, נאסר נאסר ואלי לוי

הפרס על שם מארק ביאנו יוענק השנה לשלושה זוכים, שלא כמו בשנים הקודמות בהן הוענק הפרס רק לזוכה אחד. הזוכים השנה הם: יוסי פישר, נאסר נאסר ואלי לוי.

הפרס בסך 20 אלף שקלים על שם כתב חדשות HOT מארק ביאנו ז"ל, שנהרג בפיגוע במסעדת מקסים עם אשתו נעמי, מחולק לאנשי תקשורת מאזור חיפה והקריות שבלטו והצטיינו בעבודתם ופועלם. חברת "חדשות HOT” וקבוצת JCS יזמו את הפרס, והוא יוענק על ידי ראש עיריית חיפה יונה יהב במסגרת פסטיבל הסרטים בחיפה.

יוסי פישר, עורך חדשות ב"רדיו חיפה", העביר במהלך המלחמה ימים ולילות באולפני הרדיו, ודיווח בכל שעות היממה על הנעשה בעיר. נאסר נאסר, צלם "חדשות HOT", שצילם במהלך המלחמה בכל זירה בה נפלו טילים ואלי לוי כתב השטח של "רדיו חיפה", ששידר במהלך המלחמה מכל זירה בה נפלו טילים, הגיע ראשון לכל מקום, העביר עדכונים בזמן אמת למאזיני הרדיו, ותיאר את המראות הקשים באתרי נפילת הטילים.

השלושה נבחרו על ידי צוות השופטים שכלל את: גבי רוזנברג מנכ"ל JCS, שמוליק שם-טוב מנכ"ל "חדשות HOT", יונה יהב ראש עיריית חיפה, זהר רום עורך "חדשות HOT בחיפה", דני נישליס מנכ"ל "רדיו חיפה", יעקב שחם עורך "ידיעות חיפה", השופט בדימוס חנוך אריאל ופלורנס ביאנו אמו של מארק ביאנו ז"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully