וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזיכיון של הירש מדיה לערוץ המורשת בסכנה

וואלה! ברנז'ה

3.10.2006 / 11:09

המועצה לשידורי כבלים ולווין הודיעה לקבוצתם של גניגר ובן-צבי כי במידה ולא תשלים חובותיה תוך 90 יום יבוטל הזיכיון

זכייתה של קבוצת בן צבי-גניגר במכרז מורשת תבוטל בסוף חודש דצמבר 2006, אם הקבוצה לא תעמוד בכל מחויבויותיה, כך קבעה ביום חמישי שעבר המועצה לשידורי כבלים ולווין.

המועצה קבעה בישיבתה כי זכייתה של הקבוצה במכרז להפעלת ערוץ מורשת תבוטל במקרה בו הקבוצה לא תשלים את הונה העצמי ל-10 מיליון שקל, תפקיד ערבויות על סך שני מיליון שקלים, תשלם דמי רישיון בסך של 100 אלף שקל ותציג בפני המועצה את מבנה הבעלות המעודכן של הקבוצה, שדרת הניהול, לוח שידורים ולוח זמנים סופים לעליית הערוץ לאוויר.

מיום זכייתה של הקבוצה במכרז ועד היום חלפה שנה שלמה שבה הקבוצה הזוכה לא השלימה את מחויבויותיה על פי המכרז וטרם קיבלה רישיון לשידור מאת המועצה. נציגי הקבוצה, שלמה בן-צבי, משה שלונסקי ועו"ד הלל סומר פירטו בפני המועצה את הסיבות שמנעו ממנה להשלים את מחויבויותיה וביקשו מן המועצה אורכה של 120 יום להשלמת המחויבויות.

לאחר דיון במועצה הוחלט כאמור שהזכייה במכרז תבוטל אם הקבוצה לא תעמוד במחויבויותיה תוך 90 יום בלבד, כלומר עד ליום 31.12.2006.

כזכור במהלך חודש ספטמבר 2005 בחרה המועצה בקבוצת אלף מורשת תקשורת בע"מ כזוכה במכרז לערוץ הייעודי למורשת ישראל. הקבוצה הינה בבעלות משותפת של בן צבי וגניגר. משה שלונסקי הוא מנהל הערוץ והעורך הראשי. על פי תנאי המכרז צריכה היתה הקבוצה להמציא ערבות על סך של 3 מיליון שקל, להשלים את ההון העצמי שלה, ולשלם דמי רשיון בסך 100 אלף שקל, והכל תוך 45 יום ממועד הזכייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully