וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש לנו כותרת

אסף כרמל

5.10.2006 / 11:07

רזי ברקאי מתייחס לדיווח שלו הבוקר ב"מה בוער" לפיו סלי מרידור יסרב למינוי לשגריר בוושינגטון: "עבדו עלינו בעינים"

מערכת וואלה!

העיתונאי רזי ברקאי מגלי צה"ל נפל הבוקר (חמישי) קורבן למתיחה. ברקאי סיפר למאזיני התכנית "מה בוער" בהגשתו כי השגריר המיועד בוושינגטון, סלי מרידור, החליט לוותר על התפקיד לאחר שנועץ במהרישי. ברקאי שידר את הידיעה לאחר שאדם המחזיק בטלפון סלולרי ששימש בעבר את מרידור הזדהה בפני מפיקות התכנית כעוזרו.

"סלי מרידור הוא כנראה אחד מנאמניו או מעריציו (של המהרישי - א"כ)", אמר ברקאי בשידור חי, "סלי הולך לכנס מסיבת עיתונאים בה יודיע כי יוותר על התפקיד. אין עוד הודעה רשמית, אך זאת אנו שומעים מוושינגטון".

"הוא עבד עלינו בעיניים באופן מקצועי לגמרי", סיפר ברקאי ל"הארץ", "הוא החזיק במספר שעל פי ספר הטלפונים אצלנו במערכת זה הטלפון של מרידור. התחקירניות של התכנית היו אתו בקשר מאתמול בשש בערב, והוא נשמע מאוד אמין ומקצועי. הוא התלבט למי לתת בלעדיות לראיון של מרידור, לנו או לקול ישראל, וכל הזמן אמר ברקע, 'סלי שניה, אני בטלפון'. בסוף קבענו אתו, ובעשר וחמישה, כמה דקות לפני הראיון, הוא פתאום אמר לנו שסלי לא יוכל להתראיין כי הוא בדיוק סיים פגישה עם המהרישי, והוא מתכוון לצאת תוך זמן קצר בהודעה דרמטית. הוא אמר לנו שאנחנו לא יכולים להגיד את זה בשמו של סלי, אבל אנחנו בהחלט יכולים לשדר שסלי הולך לפרוש מהתפקיד לאחר פגישה עם המהרישי".

"מכיוון שמאז הערב ניהלנו אתו בין עשר לעשרים שיחות", הוסיף ברקאי, "לא היתה לנו שום סיבה לפקפק במה שהוא אמר. למה לא התקשרנו לסלי הביתה? ניסינו, אבל אני לא יודע אם היתה תשובה וגם ניסינו להגיע למשרד שלו. הטלפון היחיד שהיה זמין זה של האיש שעבד עלינו. אני מתנצל עמוקות בפני סלי מרידור ומשפחתו. עשרות שנים אני במקצוע ובחיים לא עבדו עלי ככה, אני מרגיש שנפלתי בפח".

מגלי צה"ל נמסר בתגובה: "מערכת 'מה בוער' הולכה שולל על ידי מתחזה וגרמה, שלא במתכוון ושלא במודע, להטעייתם של המאזינים. גלי צה"ל ומערכת התכנית מתנצלים על הטעות, כפי שאמר כבר רזי ברקאי במהלך השידור. מפקד גלי צה"ל אלוף משנה אבי בניהו וראש מחלקת החדשות גלית אלטשטיין רואים בחומרה את ההתחזות שנמשכה שעות ארוכות, ויבחנו את האפשרויות המשפטיות והאחרות שעומדות לרשות גלי צה"ל על מנת לאתר את המתחזה ולמצות עימו את הדין. מדובר בתופעה שמתעוררת, לדאבוננו, מפעם לפעם בכלי תקשורת שונים, והפעם אירע הדבר בגלי צה"ל. מערכת החדשות תרענן את הנהלים ותפיק לקחים במטרה למנוע הישנות מקרים כאלה בעתיד".

נעה מרידור, אשתו של סליי, מסרה בשמו: "הוא לוקח את העניין בחיוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully