וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי פנוי לפירואט?

רנן פריד

5.10.2006 / 12:47

בטדי הפקות עדיין מתקשים לגייס רקדנים לעונה החדשה של "נולד לרקוד". רק עשרות הגיעו לאודישנים שהתקיימו השבוע בתל-אביב

בטדי הפקות נערכו ליומיים של אודישנים לקראת העונה השניה של "נולד לרקוד". האודישנים היו אמורים להתקיים בשבוע שעבר בסטודיו B, אבל הנבחנים לא זרמו בהמוניהם. יום האודישנים הראשון הסתיים כבר בארבע אחר הצהרים. יום האודישנים השני בוטל.

רקדנים שהיו באותו יום בסטודיו B סיפרו לוואלה! ברנז'ה שצוות ההפקה גדול מאוד של "נולד לרקוד" הגיע לסטודיו, אולם עד לשעות אחר הצהרים הגיעו עשרות רקדנים בלבד. צוות ההפקה והבוחנים הציעו לעוברים ושבים בסטודיו להיכנס להבחן "בשביל הכיף".

בארבע אחר הצהרים הבינו בהפקה שההמונים לא יגיעו, סגרו את יום האודישנים וגם ביטלו את יום האודישניים השני.

כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, כבר לפני מספר שבועות נתקלו בטדי הפקות בקשיים בגיוס מתמודדים לעונה השניה של התכנית. מההפקה נעשו פניות לרקדנים שסירבו להשתתף בתכנית, אז נמסר מטדי הפקות: "אנחנו over-booke אם בשלב זה אשתקד היו כמה מאות, כרגע יש כמה אלפים וזה עוד לפני האודישנים המרכזיים"

מ"קשת" נמסר בתגובה: האודישנים ל'נולד לרקוד' טרם החלו. יום צילום הראשון שהיה בסטודיו B נועד לצילומי שטח וצבע ולא אודישנים. האודישנים יפתחו רשמית ב-10 לאוקטובר. מקורות בהפקה מוסרים כי תחקיר מוקדם הניב תוצאות מצוינות וכי מספר גדול של רקדנים מעולים עתיד להתייצב למבחנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully