וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: ליאור שליין ב-10

רנן פריד

9.10.2006 / 11:18

יגיש בערוץ תכנית בשם "תכנית לילה". החוזה של שליין הוא לשנתיים ו-350 תכניות

ליאור שליין, מכוכבי ויוצרי "משחק מכור", עובר לערוץ 10 ויגיש רצועת לייט נייט חדשה. תוכניתו החדשה של שליין תקרא "תכנית הלילה" ובה הוא יגיש מדי לילה שליין קומי-סאטירי של אירועי היום, ויארח מרואינים. את להקת הבית של התכנית ינהיג הקומיקאי והמוזיקאי אבי גרייניק. חברת "מעגלות" תפיק את התכנית ויערוך אותה אבי כהן שערך גם את משחק מכור.

בחודשים האחרונים התנהלו מגעים בין שליין לבין ערוץ 10 ו"רשת" על הגשת לייט נייט, ולאחרונה אף צולם פיילוט. בעקבות הפיילוט המוצלח, הוצע לשליין חוזה ארוך טווח הן על ידי רשת והן על ידי ערוץ 10 . שליין בחר בערוץ 10 והוא יגיש בשנתיים הקרובות כ-350 תכניות.

ליאור שליין החל את דרכו התקשורתית ב"סוף הדרך", המדור הסאטירי של עיתון "מעריב". בטלוויזיה הגיש פינה סאטירית בתכנית של יאיר לפיד, והיה כותב וחבר מערכת ב"ארץ נהדרת". אחר כך יזם ופיתח, עם אבי כהן וגידי יהושע, את "משחק מכור", בה כיכב בשנתיים האחרונות לצד עינב גלילי וגורי אלפי.

שליין מסר בתגובה: "הגשת תכנית לילה בערוץ 10 היא אתגר חדש ומרתק, אבל אני רוצה לנצל את ההזדמנות דווקא כדי להודות ל'רשת', ובראש ובראשונה ליוחנן צנגן, לעמיר מאורי ולשרית שלו. 'משחק מכור' התחילה כרעיון וכמה בדיחות על דף נייר, ובזכות האמונה והתמיכה שלהם סגרה לאחרונה עונה רביעית, עם 25% רייטינג בממוצע ושידור חי חגיגי במשדר הבחירות של חברת החדשות. קשה לעזוב בית כזה, קשה לעזוב תכנית כזאת, וקשה להיפרד משותפים כמו עינב גלילי וגורי אלפי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully