וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה רגולציה תחילה

רנן פריד

15.10.2006 / 16:24

יורם מוקדי בהרצאה: "יש להיזהר מהחלת רגולציה על התוכן המשודר באינטרנט ובסלולאר"

יושב ראש המועצה לשידורי כבלים ולווין יורם מוקדי השתתף בשבוע שעבר בכנס של ארגון 'אפרה', המאגד את כל הרגולטורים באירופה. במסגרת הכנס, שהתקיים השנה בקרואטיה, התבקש מוקדי להציג את תפיסת עולמו לגבי הרגולציה של המדיה החדשה.

מוקדי הבהיר בהרצאתו כי מטרת המועצה היא להביא תחילה לצמצום הפער בין המדיה החדשה למדיה המסורתית באמצעות דה-רגולציה של המדיה המסורתית. במסגרת הרצאתו סקר מוקדי את ההצדקות לרגולציה על המדיה המסורתית, והעלה חששות ביחס להחלת רגולציה על המדיה החדשה וביניהם: החשש מעצירת התפתחותן של תעשיות חדשות והאטתן של התפתחויות טכנולוגיות, הרחבת הרגולציה שלא לצורך, מניעת שירותים מתקדמים מצרכני התקשורת ועוד.

מוקדי הדגיש כי "מטרתה של המועצה לשידורי כבלים ולווין היא קודם כל להביא לצמצום הפער בין המדיה החדשה למדיה המסורתית באמצעות דה-רגולציה של המדיה המסורתית. בדרך להגשמת מטרה זו קיבלה המועצה מספר החלטות משמעותיות וביניהן ההחלטה שלא להגביל את מספר הפרסומות בערוצים הייעודיים, ההחלטה שלא לאשר מראש עליתם של ערוצים ואפליקציות אינטראקטיביות וכמובן תפיסת עולמה הבסיסי של המועצה הדוגלת במינימום התערבות בתוכן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully