וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב נולד בסוכנות לוק

רנן פריד

18.10.2006 / 9:55

דורון מדלי, ה"אבא" של מתמודדי "כוכב נולד" עוזב את טדי הפקות ומצטרף לסוכנות לוק. טמירה ירדני: "אני מקווה שעוד נתחבר בעתיד"

הבמאי והיועץ האומנותי דורון מדלי מצטרף כמפתח תוכן לסוכנות הדוגמנות והטאלנטים "לוק", מקבוצת "ידיעות אחרונות". מדלי (29), שימש בארבע השנים האחרונות כמנהל ההפקה האומנותי של "כוכב נולד".

במסגרת עבודתו הוא ניהל אישית את המתמודדים. במקביל ל"כוכב נולד", הוא שימש בשנים האחרונות כבמאי של טקס פרסי אקו"ם, אירוע "שרים בכיכר", וטקס "נבחרי הילדים" של ערוץ הילדים. מדלי אף עוסק בכתיבת שירים ("אם יש גן עדן" לאייל גולן, "בלעדיך" למאיה בוסקילה, "לעוף" להראל סקעת ועוד).

מדלי, מצטרף לחטיבת הטאלנטים של סוכנות "לוק", הוא יעבוד לצידם של מנכ"ל הסוכנות ירון ליכטנשטין, ויוני דותן המנהל את חטיבת הטאלנטים. הוא יתמקד בתחומי המוסיקה והבמה, ויפתח תוכן טלוויזיוני ואינטרנטי.

ירון ליכטנשטיין מנכ"ל סוכנות "לוק" מסר: הצטרפותו של דורון לסוכנות היא שלב נוסף בהתפתחות של הסוכנות והצעדתה לתחומים חדשים".

טמירה ירדני מסרה בתגובה: דורון מדלי לא היה עובד קבוע ב"טדי הפקות". הוא מילא פונקציה מאוד חשובה בתפקיד מנהל הפקה ואיש תוכן בתוכנית "כוכב נולד". העבודה ב"כוכב נולד" היא עונתית ולא קבועה ולכן דורון לקח לעצמו עכשיו משרה קבועה. אני מניחה ומקווה שדורון ואנחנו עוד נתחבר ונעשה פרויקטים במהלך החיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully