וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש ברשות השניה: ערוץ הידברות

רנן פריד

22.10.2006 / 14:24

בפגישה בין ראשי ארגוני היוצרים והמפיקים לוועדת הטלוויזיה של הראשות השניה הוחלט הקמת פורום הדברות קבוע בין הארגונים לרשות

ועדת הטלוויזיה של מועצת הרשות השנייה נפגשה עם ראשי כל ארגוני היוצרים והמפיקים בפגישה הוחלט על הקמת פורום הידברות קבוע.

בפגישה שתקיימה לבקשת היוצרים והמפיקים העלו הנציגים סוגיות שונות הקשורות לרגולציה מול זכייני הטלוויזיה הציבורית מסחרית. הנציגים הדגישו את ההכרח באכיפה עקבית ומלאה של המחויבויות שנטלו על עצמם הזכיינים במסגרת המכרז. ראשי האיגודים הביעו את תמיכתם במהלך שהחלה המועצה לעניין קבלת כלים אפקטיביים לאכיפה באמצעות קנסות. עוד הוסיפו כי יפעלו לקדם את יוזמת יושבת ראש המועצה נורית דאבוש מול שר התקשורת, שר האוצר והכנסת.

בישיבה ביקשו ראשי האיגודים את התערבותה ככל יכולתה של הרשות השנייה בנושא תיקון מיידי של נורמת התשלומים בתעשיית הטלוויזיה.

בפגישה לקחו חלק ראשי ארגוני היוצרים והמפיקים: יורם חטב, נפתלי גליקסברג, אסף אמיר, אסף פרץ, אהוד נבות, גליה בת דור, דורון צברי וחיים שריר. יושבת ראש מועצת הרשות השנייה נורית דאבוש חזרה ואמרה כי הזכיינים ידרשו לעמוד במלוא מחויבויות התוכן אשר לקחו על עצמם במכרז ערוץ 2. "המועצה מחויבת ליצירה הישראלית וכי זהו תפקידה העיקרי של המועצה", אמרה דבוש.

יו"ר ועדת טלוויזיה, ד"ר דוד אלכסנדר הציע הקמת פורום הידברות קבוע שבו יהיו חברים חברי מועצה מועדת הטלוויזיה ונציגי האיגודים, שיתכנס באופן תדיר לדיונים והתייעצויות בנושאים השוטפים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully