וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוכן שיווקי? מדובר בשליחות

סיון קלינגבייל

23.10.2006 / 10:53

החורף הוא הזמן האידאלי לטיפולי הפילינג השונים בהתאמה אישית לסוג העור, גוון העור ודרגת הנזק המצטבר. איך אני יודעת? מקריאה מעמיקה בטיפים של רונית רפאל הניתנים לכל דורש באתר שהקימה קשת לכבוד חודש האופנה.

כבר מזמן לא היתה פה כזאת חגיגה. הזכיינית הנמרצת התגייסה למען האופנה הישראלית ולמען שיפור טיפוח הפרט - אורנה דץ עושה מהפכים בסדרתיות, יעל בר-זהר חושפת אותנו לטרנדים החדשים של עולם עיצוב האופנה, ואוטוטו, אחרי שתיגמר חליבת החסויות, גם תכריז על המעצב שהוא "ההבטחה הגדולה" (תואר שיכול להתחרות רק עם "הדוגמנית הבאה של ישראל" - אבל אותו מחלקים כבר בערוץ אחר).

את פרסי האופנה הישראלית מחלקים בערוץ 2 כבר כמה שנים. זהו עוד אחד מהערבים שבהם המנחות דקיקות ולשמלות הערב מחשופים נדיבים במיוחד. הוליווד ומילאנו מאז ומתמיד. השנה החליטו בקשת כי האופנה הישראלית שווה חגיגה - למה לצמצם את כל היופי הזה לערב אחד אם אפשר למרוח מייק-אפ על המסך במשך חודש שלם (בחסות mac) ולטחון איילינרים עד דק (אותם ניתן לרכוש בסניף ניו-פארם הקרוב לביתך). אגב בחירת הדוגמן המוביל של 2006, אפשר גם לטשטש את הקו (שכבר מזמן אינו ברור) בין הפרסומות והפרסום בתוכניות.

לתמיכה בטיפוח האופנתיות אין קץ, כך לפחות מתברר מצפייה בימי השידור של קשת - קסטרו, רנואר, הוניגמן, אירית, H&O ,mac, ניו-פארם, Wish u Card של ויזה ואפילו יצרנית מוצרי החלב טרה התנדבו למשימה. לכל חברה טיפיםלחיטוב ושיפור הצורה.

החוכמה לא עוצרת במסך הקטן. מי שלא הספיקו לו הטיפים המבריקים של המעצבת הראשית של הוניגמן לבניית מלתחה (כן, אני יודעת, חייבים שמלה שחורה קטנה - כבר שנים שהיא נמצאת ברשימת הקניות שלי), יכול להיכנס לאתר קשת ולהשכיל במגמות והשראות שמנחות את המעצבת הראשית של רשת רנואר השנה.

תוכן שיווקי? מה פתאום! מדובר בשליחות. מתי בפעם האחרונה מישהו נתן פתחון פה כה נרחב למעצבים ישראלים בתחילת דרכם והראה לצופים ללא כחל וסרק שבמקום לרכוש בגדים באלפי שקלים בכיכר המדינה, הם יכולים לקנות חיקויים ב-H&O (ולא לשכוח: "זה רק נראה יקר"). ואם לרגע שכחת שגלית גוטמן שהינחתה תצוגת אופנה אצל דצה היא הפרזנטורית של H&O, יעל בר-זהר, בתוכניתה המוקדשת לפרסי האופנה, תכריז עליה כמועמדת לפרס הדוגמנית השנה על הובלת הקמפיין של החברה.

והזכיינית היתה חרוצה כתמיד - אין תחום אחד בעולם האופנה שלא כוסה כראוי: צבעי איפור החורף הקרוב, הבשמים הכי חמים, מוצרי החלב שיסדרו לכן חיוך הורס, הנחות לרכישה בחנויות של אירית - בקיצור, כל מה שצריך בכדי לחפות על החודשים שחוני ההכנסות שיצרה המלחמה של אולמרט, פרץ וחלוץ.

רק רשת הורסת לקשת את החגיגה עם תוכנית התחקירים "תעשיית היופי", שלאחר צפייה בה כבר לא בטוח שכל כך כדאי להתאפר, להתלבש ולעשות דיאטה - אחרי שלומדים שחומרי הבישום שנמצאים במוצרים הופכים למכת אלרגיות עולמית. שיהיה לכם יום יפה - אל תשכחו שגווני השוקולד החמים הם הם צבעי האיפור של העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully