וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחג הסוכות נפלה שגגה

רנן פריד

23.10.2006 / 11:38

לא מדובר בחזרה למקורות, אלא בהתנצלות שפירסם מוסף "פרומו" בפני קארן דונסקי. דונסקי: "מאוד מקומם שכותבים עלי דברי רעל"

מוסף "פרומו" של "מעריב" התנצל בגליונו האחרון בפני דוגמנית העבר והעיתונאית קארן דונסקי. בערב סוכות פרסם המוסף פרוייקט בה חולקו מיני מפורסמים לארבע קבוצות לפי ארבעת המינים. דונסקי נכללה בקבוצת "ערבה", שהם ע"פ מוסף פרומו ידוענים בלי טעם בלי ריח, אחד כזה שמתעקש להגיע לאירועים ולא ממש ברור לכולם למה. דונסקי נעלבה מאוד, צלצלה לעיתון ודרשה התנצלות. בסוף השבוע האחרון, לאחר התערבות היועץ המשפטי של "מעריב", פורסמה ההתנצלות:

"בגליון חג הסוכות נפלה שגגה מלפנינו: בקטגוריה 'ערבה' נכללה הדוגמנית קארן דונסקי. מבדיקה שערכנו התברר כי הרקורד של הגברת דונסקי מלמד שלא היה ראוי להכניס אותה לרשימה של ידוענית מן הזן שמתואר בקטע הנ"ל."

קארן דונסקי אמרה היום לוואלה ברנז'ה: "קראתי את הכתבה והייתי המומה, לקחו את הסלבים שמגיעים לאירועים וחלקו אותם לארבע קטגוריות. אותי הכלילו בקבוצת 'ערבה' שהיא מצטיירת כקבוצה הפחות מחמיאה של סלבריטאים. בין יתר עיסוקי אני עיתונאית, כבר 3 שנים אני כותבת בעיתון 'צפון העיר' אי לכך אני מוזמנת לאירועים. ראוי לציין שאני מגיעה בסך הכל לעשרה אחוזים מהאירועים אליהם אני מוזמנת ואני מקבלת בהם הרבה מאוד כבוד ולכן היה מאוד מקומם שכותבים עלי דברי רעל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully