וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תעשו תכניות לחורף

רנן פריד

24.10.2006 / 14:09

שי אביבי בתפקיד עצמו, אורי גלר מחפש יורש, ארץ נהדרת חוזרת וסדרת דרמה על ערבי. מכרזי? קבלו את עונת החורף של קשת

העונה החדשה של "קשת" תעלה למסך ביום שבת ה-18.11, התכניות הוותיקות: "נולד לרקוד", "עשרת הדברות", "עובדה", "ארץ נהדרת" ו"מועדון לילה". יחזרו לעונות חדשות. לצידן יעלו שתי תוכניות שבועיות חדשות ודרמות מקוריות.

"בשורות טובות" – דרמה קומית חדשה בכיכובו של שי אביבי תשודר בימי חמישי בשעה 22:00. אביבי חוזר למסך עם דרמה קומית חדשה בת 13 פרקים. הוא יוביל סדרה פרי עטו, אותה כתב יחד עם אשתו- התסריטאית והבמאית מיכל ליבדינסקי. מדובר בתפקיד סמי-אוטוביוגרפי שבו יגלם אביבי שחקן הנמצא בעיצומו של משבר גיל ה- 40, המקבל הצעה שאי אפשר לסרב לה- חוזה טאלנט ותוכנית אישית בפריים טיים! מסתבר שהחלום הגדול מכניס אותו לשילוב בלתי אפשרי של רכיבים סותרים: האגו המפותח, הרצון לרצות אשתו,לטפח קריירה, לשמור על עקרונות, להתמודד עם רייטינג ועם והשאיפה שכולם יאהבו אותו. לצדו של אביבי ישתתפו: יסמין קידר, אלכס אנסקי, אייל קיציס, עדי אשכנזי, שי גולדשטיין, גלית גוטמן, גורי אלפי ורבקה מיכאלי.

התכנית שתפתח את עונת החורף של קשת היא "אורי גלר מחפש את היורש" שתשודר בימי שבת מייד אחרי החדשות. 35 שנים אחרי שעזב גלר את ישראל הוא חוזר בכדי לחפש לעצמו יורש. בתוכנית, יחפש גלר מבין 9 מועמדים בעלי יכולות מיוחדות, את האחד שיעשה את זה טוב יותר מכולם. מדי שבוע יתחרו המתמודדים במשימות מאתגרות שיבחנו את יכולותיהם והופעתם. בכל שבוע הקהל בבית הוא שישפוט מהמתמודדים הכי הדהים אותו ,מי נתן את הופעות חייו ומי יילך הביתה.

מאורנה בנאי ועד אדיר מילר

במהלך העונה ישודרו מגוון דרמות: "אמאל'ה 2" ו"מעורב ירושלמי" חוזרות לעונה נוספת לצד ארבע דרמות חדשות: "מסודרים" דרמה שיצרו אסף הראל ומולי שגב, בכיכובם של אסי כהן והראל עצמו. הסדרה עוקבת אחר ארבעה חברים טובים שמימשו את הפנטזיה הישראלית: מכירת סטארט-אפ במאות מיליוני דולרים לחברה אמריקנית.

"האקסית המיתולוגית" דרמה שנכתבה על ידי סיגל אבין ובכיכובה של טלי שרון שעוקבת אחרי רווקה בת 30 שמאחוריה רשימה ארוכה של אהובים ולפניה עוד כמה. "ארץ אבות" דרמה על פי תסריט של סייד קשוע מגוללת את סיפורו של עיתונאי ערבי ישראלי הלכוד בין זהותו כערבי לבין מעמדו כיקיר הברנז'ה הישראלית.

כמו כן תעלה גם סדרה קומית בכיכובו של אדיר מילר, על פי תסריט פרי עטו. "יום יום" (שם זמני) הסדרה תעקוב אחר קורותיהם של קבוצת חברים בני 30 ובנות זוגן, שלאחר שנים של קשר מוצאים את עצמם מתמודדים עם חיי נישואין וגידול ילדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully