וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלעד עדיין לא מוותרים

רוני קורן-דינר

29.10.2006 / 14:56

יו"ר טלעד, בני גאון במכתב לרשות השניה: "יש לאפשר לטלעד להציג עמדתה בנושא ההקלות לזכייניות ערוץ 2"

איש העסקים בני גאון, יו"ר טלעד, פנה הבוקר לרשות השנייה בדרישה לאפשר לטלעד להציג את עמדתה בטרם תתקבל כל החלטה לגבי הקלות לזכייניות הרשות השנייה. טלעד, שהיתה זכיינית ערוץ 2 ב-12 השנים הראשונות לקיומו, הפסידה במכרז על הזיכיון המחודש בערוץ. בשבוע שעבר פנה במכתב דומה לרשות השנייה איש העסקים מוטי זיסר, אשר יחד עם שותפו עמי גניגר התמודד על הזיכיון המחודש בערוץ באמצעות קבוצת "כאן", והפסיד אף הוא.

מפרסומים שונים נודע לטלעד, כי התבקשתם להעניק הקלות שונות לזכייניות הערוץ השני, כמו גם לערוץ 10", כתב לרשות עו"ד גדעון קורן, המייצג את טלעד. "כזכור, טלעד הפסידה במכרז בין היתר כפועל יוצא מהתחייבויות קשת ורשת, כפי שהוצגו במסגרת הצעותיהן במכרז, אשר היו גבוהות מההתחייבויות שהציגה טלעד". עוד כתב קורן, כי טלעד מבקשת לקבל את כל המידע בטרם תתקבל החלטה כלשהי בדבר מתן או אי מתן הקלות, וכי היא מבקשת שתינתן גם לה האפשרות להציג את עמדתה בנושא. יצוין כי יו"ר מועצת הרשות השנייה, נורית דאבוש, חזרה באחרונה מספר פעמים על עמדת מועצת הרשות כי לא יינתנו לזכיינים הקלות כלשהן במחויבויות להוצאה על תוכן. בנוגע לבקשתו של גאון, אמרה דאבוש כי "אני מכבדת את בני גאון, ואם הוא רוצה להציג את דבריו בפני המועצה הוא יותר ממוזמן".

טלעד נמצאת היום בשליטת גאון אחזקות (68%), לאחר שביוני 2006 רכשו החברות טל שמים מקבוצת גאון אחזקות ורובופקט השקעות, בבעלות איש העסקים רוברט פקטור, את השליטה בחברת טלעד מידי הראל השקעות בביטוח. כיום מפעילה טלעד ארבעה ערוצים ב-yes ו-HOT: ערוץ ההיסטוריה, ערוץ הבידור E!, ערוץ MGM וערוץ ביוגרפיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully