וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רייטינג יומי: הבנות מפציצות

הדס ריבק

31.10.2006 / 13:05

תכנית המערכונים הנשית של רשת מנצחת את תכנית פתיחת העונה של יאיר לפיד בעשירית האחוז. עשירית אחת, שהיא בעצם עולם ומלואו

לא עזר הרמטכ"ל ולא עזרה נינט. הבנות של "גומרות הולכות" של "רשת" חיכו ליאיר לפיד וכשיצא מהאולפן הניחו פטיש חמש קילו מטאפורי על ראשו. תכנית המערכונים הנשית מובילה את טבלת הצפייה היומית עם 24.7%, יאיר לפיד, שכזכור פתח עונה גם הוא, נמצא במקום השני עם 24.6%. אמנם הבדל של עשירית האחוז, אבל ניצחון בלתי צפוי בעליל. הפיק בתוכניתו של לפיד הגיע כצפוי בתחילת הראיון עם נינט טייב 28.5%.

ערוץ 1 מכניס שתי תכניות לעשירייה: במקום התשיעי עם 7.5% סרט, במסגרת "מבט שני", שעסק בתסמונת טורט ו"מבט" במקום העשירי עם רייטינג זהה.

ל"מי רוצה להיות מליונר" ששודרה מול לפיד בערוץ 10 לא היה הרבה סיכוי. היא מגיעה למקום השמיני עם רייטינג נמוך יחסית של 7.7%. הפרק הראשון בעונה החדשה של סדרת הרכש "ניפ טאק" מגיע למקום השישי עם 9.3%. נתון נמוך ייחסית לעונות קודמות וייחסית לפלטפורמה שהעניקו לו התכניות ששודרו לפניו.

מהדורת חדשות ערוץ 2 נמצאת במקום השלישי עם 22.1%. מהדורת חדשות 10, ללא משחק הכדורגל אחריה, חוזרת לנתון חד סיפרתי 8.6% במקום השביעי. במהדורות המוקדמות "שש עם עודד בן עמי" נמצאת במקום החמישי עם 11.3%, "לונדון את קירשנבאום", על אף הפתיח החדש והחגיגי של התכנית רושמים ירידה חדה בצפייה ומגיעים רק למקום 13 עם 5.9%. "מומחים עם סגנון", ששודרה מולם ברשת מגיעה למקום הרביעי עם 11.8%.

מדד חמש: "סדר עולמי" בראש עם 6.2% במקום 12, רפי רשף במקום 14 עם 5.9% ורייטינג זהה לזה של "לונדון את קירשנבאום", ו"ערב חדש| במקום 19 עם 4.6%.

המספר הנוסף: הטלנובלה "קטי המכוערת" שמשודרת בערוץ 9 מול מהדורות החדשות מגיעה למקום 18 עם 4.7%

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully