וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימפריאליזם זוחל?

רנן פריד

31.10.2006 / 13:17

בחינוכית מסרבים לוותר השבוע על "תיק תקשורת" לטובת שידור טקס הזיכרון ליצחק רבין, אלא אם תתקבל רצועת שידור חלופית

המערכה בין הטלוויזיה החינוכית לחברת החדשות נמשכת. חברת החדשות מבקשת להפקיע מהחינוכית זמן שידור ביום חמישי הקרוב לצורך שידור ישיר מהכנסת של הטקס לזכרו של יצחק רבין ז"ל. בשעה זו של היום משדרת הטלוויזיה החינוכית את התוכנית "תיק תקשורת".

כפי שפורסם הבוקר, הרשות השניה מבקשת לקבל מהטלוויזיה החינוכית את רצועת השידור שבין 17:30 ל-18:00.

יפה ויגודסקי מנכלי"ת הטלויזיה החינוכית הסכימה להפקעת זמן השידור זאת בתנאי שחברת החדשות תעניק לחינוכית זמן שידור חלופי. לאור סרובה של חברת החדשות כתבה הבוקר ויגודסקי מכתב לאיילת מצגר המנכ"לית בפועל של הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו:

"למרות הצעותיך לשיתוף פעולה אופרטיבי בין שני גופי השידור, החליטה חברת החדשות לנקוט באותה עמדה בה נקטו בעבר, וליטול באופן חד צדדי את זמן השידור.... הפעם, באה חברת החדשות כביכול בידיים נקיות והודיעה לנו מבעוד מועד על דרישתה. נציגת הטלוויזיה החינוכית הודיעה לחברת החדשות כי בהמשך להנחייתך, יש להציע זמן שידור חלופי. לדאבוננו עד לרגע כתיבת מכתב זה טרם נתקבלה תשובתם".

עוד כותבת ויגודסקי: "לדאבוני הרגולטור אינו מסוגל מסיבות השמורות עימו להכריע בסוגיה זו, לא נותר לי אלא להודיעך כי אין בכוונתנו לבטל את שידור התוכנית האמורה להיות משודרת ביום ה', ה-2/11/06, קרי "תיק תקשורת".

מחברת החדשות נמסר: "בנוגע למכתבה של ויגודסקי אין טעם להגיב. מדיניות חברת החדשות היא שאין שום סיבה כשיש עניין חדשותי, ראשון במעלה, שמחייב שידור בשעה 17:30 יהיה פיצוי. דינה של החינוכית כדינו של כל זכיין ולא קרה שקשת או רשת ביקשו לשדר תוכנית שלהם במקום תוכנית חדשותית.

מהרשות השניה נמסר בתגובה: "הטקס לזכרו של יצחק רבין ז"ל ישודר ביום חמישי הקרוב במלואו. לגבי זמן השידור החלופי, אנחנו מנסים למצוא פתרון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully