וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: ספי עובדיה ועקיבא נוביק יחליפו את נדב פרי

29.6.2015 / 9:28

כפי שפורסם לראשונה בוואלה ברנז'ה, תפקידו של פרי יפוצל, וכעת מתברר גם האיוש המפתיע: עובדיה, ראש מחלקת החדשות בגלי צה"ל, ישמש ככתב הפוליטי של חדשות 10. נוביק, הכתב הפרלמנטרי ב"ידיעות אחרונות", יעבור לתפקיד דומה בחברת החדשות

ספי עובדיה. שי אוקנין
ספי עובדיה/שי אוקנין

ההפתעה של יוכפז: ראש מחלקת החדשות בגלי צה"ל ספי עובדיה ישמש ככתב הפוליטי של חדשות 10 ויחליף את נדב פרי - כך נודע לוואלה ברנז'ה. כפי שפורסם לראשונה בוואלה ברנז'ה, תפקידו של נדב פרי פוצל לשניים, ואת תפקיד הכתב הפרלמנטרי של החברה ימלא הכתב הפרלמנטרי של "ידיעות אחרונות" עקיבא נוביק.

מינויו של ספי עובדיה מפתיע, שכן שמו נעדר מבורסת ההימורים בתקשורת, שכללה את שמותיהם של כמעט כל הכתבים הפוליטיים והפרלמנטריים. על מינוי השניים הוחלט כחודש לאחר שפרי הודיע על עזיבתו, לטובת תפקיד מנהל תחום קשרי חוץ ותקשורת ב"דלק קידוחים ואבנר", חברות בת של קבוצת "דלק", שבשליטת יצחק תשובה.

בחדשות 10 אישרו את הפרטים.

המגמה: שילוב עיתונאים דתיים וימניים

ספי עובדיה (31), ראש מחלקת החדשות בגלי צה"ל, התגייס לשירות בתחנה בשנת 2003, ולקראת שחרורו מונה לתפקיד הכתב בכנסת.

עקיבא נוביק (26), התגייס בשנת 2007 לגלי צה"ל, שם שירת ככתב צבאי שני וכעורך ומפיק במחלקה הצבאית. בשנת 2010 הצטרף לעיתון "ידיעות אחרונות", תחילה ככתב בשטחים וככתב לענייני חרדים. לפני מספר חודשים מונה נוביק לתפקיד הכתב הפרלמנטרי של העיתון.

עזיבתו של פרי עוררה סערה, ונמתחה עליו ביקורת בעיקר מכיוון התקשורת, אך גם מצד פוליטיקאים כמו ח"כ שלי יחימוביץ' וח"כ מיקי רוזנטל שאף טען כי שכרו של הכתב לשעבר אצל תשובה יעמוד על 160 אלף שקלים, ולאחר מכן תיקן כי השכר יעמוד על סכום נמוך בהרבה – 60 אלף שקלים.

שילובו של נוביק במערכת החדשות של ערוץ 10, היא חלק מהשינוי שאותה מנסה להוביל יוכפז: שילוב של עיתונאים דתיים וימניים, לצד נשים ויוצאי אתיופיה ורוסיה. כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה, גם זהות מחליפו של פרי נקבעה על פי היעד שהציבה לעצמה חברת חדשות 10, כאשר נוביק ייצג את הצד הימני של המפה הפוליטית.

"לצערי, ספי לא יסיים את המלאכה אותה התחלנו"

במכתב ששלח הבוקר מנכ"ל חדשות 10 גולן יוכפז לעובדי חדשות 10 ואשר הגיע לידי וואלה ברנז'ה, הוא כתב: "אני שמח מאד על הצטרפותם של ספי ועקיבא לחדשות 10. מדובר בשני עיתונאים מצטיינים, בעלי יכולת מוכחת בתחום הפוליטי, שעל שמם רשומה שורה ארוכה של הישגים עיתונאיים משמעותיים. ספי ועקיבא יחד עם רביב דרוקר ומואב ורדי יהוו, לטעמי, את הדסק הפוליטי-מדיני המוביל בתקשורת הישראלית".

גם מפקד גלי צה"ל, ירון דקל, התייחס למעבר של עובדיה, ומסר: "בשנה האחרונה כמנהל מחלקת האקטואליה הוביל ספי, לצד מנהלת מחלקת התוכניות מאיה להט, מספר מהלכים משמעותיים מאוד בתחנה. לצערי, ספי לא יסיים את המלאכה אותה התחלנו ומתחיל פרק חדש בערוץ 10. אני מאחל לספי הצלחה רבה ורואה בגאווה רבה שאיש גל"צ נוסף, עיתונאי מוערך, מקצועי והגון, מתברג בתפקיד מרכזי בכלי תקשורת משמעותי. ספי ימשיך להגיש בגלצ את תוכניתו 'מצד שני' בכל יום חמישי לצד יועז הנדל, ואני מקווה שימשיך לתרום מפעם לפעם לתחנה, שהיתה עבורו כבית במשך למעלה מ-12 שנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully