וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המכרז למנהל חטיבת החדשות: בתאגיד החליטו לוותר על ניסיון ניהולי

23.1.2017 / 12:11

למרות שהביקורת הגדולה כלפי מי שאיישה את תפקיד מנהלת חטיבת החדשות בתאגיד הייתה סביב חוסר ניסיונה של שלומית אברהם-גלוברזון, בתאגיד וויתרו על ניסיון בניהול – דרישה שהוגדרה כהכרחית במכרז הישן. התאגיד: "תנאי הסף למכרז הוחמרו"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשבוע שעבר פרסם תאגיד השידור מכרזים לאיוש תפקיד מנהל חטיבת החדשות, כדי למנות מחליף קבוע לשלומית אברהם-גלוברזון, שפרשה מהתפקיד כחצי שנה בלבד לאחר שמונתה אליו. הסיבה לעזיבתה הוגדרה כ"חילוקי דעות מקצועיים" עם מנכ"ל התאגיד, אלדד קובלנץ, כשברקע נרשמה אי-שביעות רצון בתאגיד וכן אצל גלוברזון מהליך הגיוס. יש לציין כי הביקורת הגדולה ביותר כלפי המינוי של אברהם-גלוברזון נגעה בסוגיית הניסיון שלה. ואולם, בינתיים בתאגיד נראה שבאופן תמוה החליטו דווקא להוריד חלק מדרישות הסף לתפקיד, וויתרו על ניסיון בניהול – דרישה שהוגדרה כהכרחית במכרז הישן שפורסם ב-2015.

כך למשל, בעוד שבמכרז הישן התנאים היו תואר ראשון, 5 שנות ניסיון ניהולי/עריכתי בארגון משמעותי בתחום העיתונות וידע במדיה דיגיטלית - במכרז החדש הדרישות הן לתואר ראשון, לניסיון של לפחות 8 שנים בתחום החדשות בארגון משמעותי בתחום המדיה וניסיון מוכח במדיה הדיגיטלית, או לניסיון עיתונאי של לפחות 10 שנים בחדשות בארגון משמעותי בתחום המדיה ולניסיון במדיה דיגיטלית.

בראשות ועדת איתור נמצא קובלנץ - ולצידו קרן הראל הררי, סמנכ"לית משאבי אנוש, עירית שרמן, סמנכ"לית שיווק ומכירות והיועמ"ש של התאגיד עו"ד אביגדור דנן. הוועדה תכלול גם משקיף מטעם מועצת התאגיד ותלווה על ידי השופט בדימוס עזרא קמא. את המועמדות לתפקיד ניתן יהיה להגיש עד 2 בפברואר. עד שוועדת האיתור תבחר במינוי קבוע לתפקיד - אלעד טנא, סמנכ"ל חטיבת הדיגיטל בתאגיד, משמש גם כמנהל החדשות הזמני.

אלעד טנא. ברני ארדוב
ייבחר במכרז? אלעד טנא/ברני ארדוב

בתאגיד מחפשים גם סמנכ"ל טלוויזיה וסמנכ"ל כ"א

בנוסף לכך, בתאגיד מחפשים גם אחר סמנכ"ל טלוויזיה, לאחר שדינה לניר הודיעה על פרישתה מהתפקיד לפני כשבועיים. לניר תמשיך לעבוד בתפקיד מנהלת התוכניות בטלוויזיה החינוכית. בנובמבר האחרון פורסם בוואלה ברנז'ה כי ועדי הטלוויזיה בחינוכית דרשו משר החינוך, נפתלי בנט, למנות ממלאי מקום לבעלי התפקידים הבכירים מהחינוכית המועסקים בתאגיד, וביניהם לניר.

מלבד לניר, במאי פורסם בוואלה ברנז'ה כי גם סמנכ"לית משאבי אנוש בתאגיד, גל שטרנברג, התפטרה מתפקידה. כך שבתאגיד צריכים לגייס 3 מנהלים בכירים לתפקידי מפתח בארגון, כל זאת בזמן שהם עסוקים במשימת ההקמה, חודשים ספורים לפני תאריך העלייה לאוויר – סוף אפריל – שנדחה כבר מספר פעמים. כל זאת כשברקע הוגשו מספר עתירות לבג"ץ - שחלקן נדחו, כשבג"ץ הורה לכנסת לנמק מדוע לא יוקדמו השידורים.

מ"כאן בהקמה" נמסר: "תנאי הסף למכרז הוחמרו. המכרז מפורט יותר ודורש בין 8 ל-10 שנות ניסיון בתחום החדשות. אנו בטוחים כי בהתאם, יתמודדו על התפקיד אנשי המקצוע הטובים בתחומם אשר להם, מתוקף תפקידם והוותק, גם ניסיון ניהולי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המכרז החדש/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המכרז הישן/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully