וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על רקע מחלוקות עם ההנהלה: שלומית אברהם גלוברזון עוזבת את התאגיד

19.12.2016 / 10:45

דרמה בתאגיד: כחצי שנה בלבד לאחר שמונתה לתפקיד הודיעה מנהלת חטיבת החדשות ב"כאן בהקמה" כי היא עוזבת את התפקיד. לוואלה ברנז'ה נודע כי ברקע העזיבה אי-שביעות רצון בתאגיד וכן אצל גלוברזון מהליך הגיוס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוד לפני העלייה לאוויר - עזיבה נוספת. שלומית אברהם-גלוברזון/מערכת וואלה!, צילום מסך

כחצי שנה בלבד לאחר שמונתה לתפקיד – מנהלת חטיבת החדשות של התאגיד, שלומית אברהם גלוברזון, עוזבת את "כאן בהקמה". הסיבה לעזיבה היא חילוקי דעות מקצועיים עם מנכ"ל התאגיד, אלדד קובלנץ. לוואלה ברנז'ה נודע כי ברקע העזיבה נרשמה אי-שביעות רצון בתאגיד וכן אצל גלוברזון מהליך הגיוס.

מועד הפרישה של אברהם-גלוברזון עדיין לא נקבע, אך הוא צפוי להיות בקרוב. עד למינוי קבוע על ידי ועדת איתור ישמש אלעד טנא, סמנכ"ל חטיבת הדיגיטל בתאגיד, גם כמנהל החדשות הזמני.

העזיבה של אברהם-גלוברזון פוגעת גם במוכנות התאגיד, כאשר סביב סוגייה זאת הוגשו מספר עתירות לבג"ץ, לאחר שהמדינה ביקשה לדחות את תאריך העלייה לאוויר לחודש אפריל, והעותרים נגד טענו כי התאגיד מוכן כבר עכשיו.

מלבד אברהם-גלוברזון, גם יאיר שרקי עזב את "כאן בהקמה" זמן קצר לאחר שחתם בתאגיד וחזר לחדשות 2 - כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה. שרקי חתם ביוני על הצטרפותו לתאגיד, ואולם החליט לחזור בספטמבר לחברת החדשות של ערוץ 2, שם שימש ככתב דתות.

באוגוסט פורסם בוואלה ברנז'ה כי התאגיד מתקשה לגייס טאלנטים מבחוץ. "כאן בהקמה" היה במשא ומתן מתקדם עם שלושה טאלנטים בכירים - אשר שמם מוכר לכולם, והם מגיעים מכל הפלטפורמות: טלוויזיה, רדיו ועיתונות - אך לאחר שהוחלט על דחייה בתאריך העלייה לשידור של התאגיד, הם הודיעו שלא יצטרפו.

הביקורת הגדולה ביותר כלפי המינוי של אברהם-גלוברזון נגעה בסוגיית הניסיון שלה. עורך בכיר באחת מחברות החדשות בטלוויזיה אמר ביולי לוואלה ברנז'ה כי "שלומית מעולם לא ערכה מהדורה מרכזית. עבודה במערכת חדשות מזמנת לך דילמות בלתי פוסקות, בתוכן אתה צריך להיות הדמות שבסופו של דבר מכריעה. אני לא אומר שצריך ליזום דילמות כדי להיות אחר מהמתחרים, אבל אם מחר בבוקר מגיע לפתחה של שלומית עיתונאי עם תחקיר כמו ביביטורס – מה היא עושה?".

מאברהם-גלוברזון נמסר: "אני מודה לחברי בתאגיד על שיעור מרתק בהקמת גוף שידור חדש. זו הייתה תקופה אינטנסיבית, מלאת אתגרים שלא תשכח".

קובלנץ מסר: "שלומית היא אדם מוכשר, מקצועי והגון. היא התמסרה להקמת חטיבת החדשות בתנאים מורכבים של חוסר ודאות. אנו מודים לשלומית על תרומתה החשובה בהקמת התאגיד ומאחלים לה בהצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully