וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצלע הגברית: יועז הנדל יגיש את המהדורה המרכזית בתאגיד?

21.2.2017 / 8:50

פרסום ראשון: לוואלה ברנז'ה נודע כי מי ששימש בעבר מנהל ההסברה של רה"מ וכיום משדר בגל"צ עשה מספר פיילוטים לתפקיד מגיש המהדורה המרכזית של התאגיד - ועל פי גורמים ב"כאן בהקמה", נרשמה ממנו שביעות רצון. לא ברור כרגע אם יגיש לבד או בהגשה זוגית

יועז הנדל בדרך להגיש את מהדורת החדשות של תאגיד השידור - כך נודע לוואלה ברנז'ה. הנדל הקליט מספר פיילוטים לתפקיד מגיש המהדורה המרכזית של התאגיד - וגורמים ב"כאן בהקמה" הביעו שביעות רצון ממי ששימש בעבר כמנהל ההסברה של ראש הממשלה בנימין נתניהו, המשדר כיום בגל"צ. עדיין לא ברור אם יגיש אותה לבד או שזאת תהיה מהדורת חדשות בהגשה זוגית.

הנדל משמש כאורח בפאנלים בתוכניות אקטואליה שונות. בעבר היה איש מטה ראש הממשלה וסיים שם בטונים צורמים. הנדל כותב טורים ב"ידיעות אחרונות" ובעבר כתב טורים עבור "מקור ראשון", והגיש את התוכנית "רצועת הביטחון" בגל"צ ואת "מצד שני" בתחנה. הנדל גם הגיש את תוכנית הבוקר של יום שישי בערוץ 10 וכתב בעיתון "מעריב".

כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה, בין המועמדות הבולטות להגשת המהדורה המרכזית של התאגיד נמצאות דוריה למפל וגאולה אבן. אבן חתמה בתאגיד ותעבור ל"כאן בהקמה" עם סגירת הרשות. למפל נמצאת בחופשת לידה, לאחר שהגישה בשנים האחרונות את מהדורת "חדשות הלילה" בערוץ 2.

אתמול פורסם כי ברוך שי, עורך המהדורה המרכזית של חדשות 10, הוא המועמד המוביל לתפקיד מנהל חטיבת החדשות בתאגיד. שי התמודד מול טלי בן עובדיה, אבי זילברברג, צ'יקו מנשה ונורית קנטי. בכל מקרה, מועצת התאגיד צריכה לאשר את המינוי. למכרז לתפקיד מנהל חטיבת החדשות ניגשו כ-15 מועמדים. כיום משמש בתפקיד באופן זמני סמנכ"ל הדיגיטל אלעד טנא.

עוד פורסם בוואלה ברנז'ה כי התאגיד גייס את עורך המשנה של חדשות 22 ועורך "בוקר טוב ישראל" בגל"צ, עילי לוין, לתפקיד עורך המהדורה המרכזית. בתאגיד רוצים להכין מהדורה שונה מחדשות 2 ו-10, כשאחת האופציות היא מהדורה שתוקדש בעיקר לפרק המגזיני, או מהדורה שהאג'נדה שלה תיקבע בהתאם למגיש שייבחר.

בתאגיד בחרו שלא להגיבלדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully