וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתאגיד טרם החליטו מי ישמש כראש מחלקת החדשות; מסתמן: ברוך שי

20.2.2017 / 11:51

בתאגיד מכחישים כי ברוך שי הומלץ על ידי ועדת האיתור לתפקיד אך גורם בכיר אישר בפני וואלה ברנז'ה כי לשי הסיכויים הטובים ביותר לזכות. יצויין כי כל החלטה טעונה את אישור מועצת התאגיד. בתוך כך, עזיבה נוספת של בכיר את "כאן בהקמה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בניגוד לפרסומים - בתאגיד השידור טרם החליטו מי ישמש כראש מחלקת החדשות ב"כאן בהקמה". בתאגיד מכחישים כי עורך מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 10, ברוך שי, הומלץ על ידי ועדת האיתור לתפקיד. יש לציין כי המלצת ועדת האיתור טעונה את אישור מועצת התאגיד. בהקשר זה, גורם בתאגיד אמר היום (שני) לוואלה ברנז'ה כי "הליך ההחלטה בעיצומו ויש מחלוקות רבות סביב המועמדים השונים". עם זאת, הגורם לא פסל את האפשרות כי לברוך שי הסיכויים הטובים ביותר לזכות בתפקיד.

בשבוע שעבר פורסם בוואלה ברנז'ה כי שי, עורך "עובדה" לשעבר אבי זילברברג, עורכת "מה בוער" נורית קנטי, טלי בן עובדיה, לשעבר עורכת המהדורה המרכזית של חדשות 10 וצ'יקו מנשה, מנהל רשת ב' של קול ישראל - הם בין המועמדים הסופיים לתפקיד מנהל חטיבת החדשות בתאגיד. בעקבות הגשת מועמדותו לתפקיד בתאגיד, שי הוצא לחופשה מחדשות 10, בתיאום עם מנכ"ל חדשות 10 גולן יוכפז.

במידה ושי אכן ישמש לבסוף כמנהל חטיבת החדשות של התאגיד, גורם בחברת החדשות של ערוץ 10 אמר לוואלה ברנז'ה כי "זה עלול לגרום לגל נטישה של לא מעט כתבים ואנשי מערכת. ברוך הוא עורך מעולה והרבה ילכו אחריו".

בתוך כך, לוואלה ברנז'ה נודע כי סמנכ"ל התשתיות והבינוי של התאגיד, אודי הכהן-הלמן, עוזב את תפקידו וב"כאן" מחפשים בימים אלו מחליף. הלמן-הכהן שימש כסמנכ"ל הנדסה וטכנולוגיה ב"כאן בהקמה" ואף היה העובד הראשון שחתם בתאגיד. ביוני 2015 עזב סטארט-אפ בתחום הווידאו, והחל לסייע בהקמת גוף השידור החדש. בעבר היה סמנכ"ל הנדסה ותפעול בחברת RGE, בעלת ערוץ 10, ערוץ הספורט וערוץ הילדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully