וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחזית: יהיה חם

אמילי גרינצווייג

3.7.2011 / 0:37

הרשות השניה תבדוק את קיצור מהדורת החדשות של ערוץ 2 ביום חמישי ואת ביטולה של תחזית מזג האוויר, לטובת הקדמת שידור "מאסטרשף" של קשת

מועצת הרשות השניה תיבחן את קיצור מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 2 ביום חמישי האחרון. המהדורה הסתיימה ב-20:56 מבלי ששודרה בה תחזית מזג האוויר, זאת על מנת לשפר את נתוני ההשקה של "מאסטר שף", ריאליטי הבישול של קשת. התכנית ששודרה מול התכנית השניה של הריאליטי "הדור הבא 24/7" בערוץ 10, שם הסתיימה מהדורת החדשות ב-20:55.

חברת מועצת הרשות השניה, דליה זליקוביץ, פנתה לבעלי התפקידים ברשות, ביניהם, יו"ר הרשות, אילן אבישר, מנכ"ל הרשות מנשה סמירה ויו"ר ועדת הטלוויזיה יעקב שחם, ודרשה כי תיבדק הסיבה לביטול תחזית מזג האוויר. בפנייתה דורשת זליקוביץ' לבדוק האם היה "קיצוץ או מעורבות בתכני החדשות לטובת תכנית ריאליטי ו/או מלחמה בערוץ 10 על חשבון ציבור הצופים" כן מבקשת זליקוביץ' לבחון האם כתבה מגזינית ששדורה במהדורת חדשות השבת על "מאסטר שף" מהווה הפרה של כללי הרשות.

יו"ר הרשות השניה אילן אבישר, אמר לוואלה! ברנז'ה: "אנו בודקים את הנושא. אם מדובר במהלך שנועד לפגוע במתחרה זהו דבר חמור". מהנהלת הרשות השנייה לא התקבלה תגובה. מקשת סירבו להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully