וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה בר אינטרנשיונל

אמילי גרינצווייג

5.7.2011 / 13:08

אתרי האינטרנט ברומניה מדווחים כי עורך ידיעות לשעבר מונה לייעץ לעיתון Evenimentul Zilei הנחשב למוביל במדינה. דה בר נפגש עם אנשי המערכת לשיחה לפני מספר חודשים

האם מונה עורך ידיעות אחרונות לשעבר שילה דה בר ליועץ של העיתון הרומני Evenimentul Zilei? אתר האינטרנט הרומני paginademedia.ro מדווח כי דה בר צפוי לייעץ לעיתון, הנחשב לאחד המובילים ברומניה, בענייני אינטגרציה בין מערכת האינטרנט והדפוס וכן בהגדלת מספר הקוראים של פלטפורמות אלו.

לוואלה! ברנז'ה נודע כי לא מדובר במשרה קבועה, דה בר אמנם שהה ברומניה לפני מספר חודשים וקיים שיחה עם אנשי המערכת, במתכונת דומה לזו שהוא מקיים מעת לעת עם כלי תקשורת בעולם ואף בארץ, במהלכן הוא מספר על התהליכים ועל עבודתו בידיעות אחרונות. חשוב להזכיר כי עד לאחרונה נמנע ידיעות אחרונות לחלוטין מלשלב בין תכני ידיעות אחרונות לתכני ynet, אולם נראה כי מגמה זו עתידה להשתנות, נוכח איחוד המערכות בין מוסף הספורט של ידיעות אחרונות למערכת הספורט של האתר, עליו הוחלט לאחרונה.

שילה דה בר היה עורך ידיעות אחרונות במשך כארבע שנים עד לפברואר האחרון, אז עבר לערוך את תכני העיתון בפלטפורמות הטכנולוגיות כמו האייפד. לפני כן שימש יועץ למו"ל ידיעות אחרונות נוני מוזס וסמנכ"ל תוכן בחדשות 10.

תגובתו של שילה דה בר לדברים לא התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully