וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועדת המכרזים של רשות השידור לא תתכנס היום

אמילי גרינצווייג

7.7.2011 / 9:38

הועדה היתה אמורה לדון במועמדים לתפקיד מנהל קול ישראל ומנהל הטלוויזיה, אולם הנהלת הרשות קיבלה תלונות רבות על הרכב הוועדה והדיון נדחה

התכנסות וועדת המכרזים ברשות השידור שנועדה לבחור את מנהלי הרדיו והטלוויזיה החדשים, נדחתה לתחילת השבוע הבא, זאת בעקבות תלונות על הרכב הוועדה. בימים האחרונים התקבלו ברשות מספר תלונות, בין היתר ממועמדים על השתתפותם בהליך הבחירה הן של חבר הוועד המנהל, יואב הורביץ והן של מנכ"ל הרשות, מוטי שקלאר.

מספר מועמדים וגורמים פנו לרשות בתהייה לגבי שיתופו של המנכ"ל היוצא, כמי שיקבע את זהות מנהלי המדיה עבור מנכ"ל הנכנס, זאת בעוד הטענות כלפי השתתפותו של הורביץ, מנכ"ל אוויס לשעבר, נבעו מספקות לגבי יכולתו לבחור מנהל לרדיו, שכן על פי וועדת שפניץ הוא מנוע מלעסוק בעניינים הקשורים לרדיו ובסעיפים פרטניים הנוגעים בתקציב הרדיו, זאת משום שאוויס נמצאת בבעלות חברת קרדן, בעלת מניות ברדיו קול חי.

דני זקן , יו"ר אגודת העיתונאים אמר בתגובה :"אנו תמהים על העיכוב בבחירתם של מנהלי המדיה, כאשר קודם לכן היתה בהילות רבה לבחירת מנהלים אלו, אף קודם לבחירתו של מנכ"ל.

מרשות השידור נמסר :" שעות אחדות לפני כינוסה של ועדת המכרזים הגיעו פניות הקשורות לכשירותם של חברי הועדה. על מנת לאפשר את בדיקתן של תלונות אלו נדחה כינוס ועדת המכרזים ליום ראשון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully