וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשוה”ש: ”מנהל הרדיו שוקל שיבוץ מחדש של כמה מגישים וכתבים”

אמילי גרינצווייג

17.7.2011 / 21:13

פאר לי שחר, העיתונאית הוותיקה שמגישה ועורכת את התכנית "צבע הכסף" ברשת ב' קיבלה הודעה ממנהל קול ישראל החדש, מיקי מירו, על סיום תפקידה

עיתונאית קול ישראל פאר לי שחר, שמגישה ועורכת את התוכנית "צבע הכסף" ברשת ב', קיבלה הבוקר הודעה על סיום תפקידה ממנהל קול ישראל החדש, מיקי מירו. שחר צפויה להשתלב בתפקיד אחר בקול ישראל.

זהו אינו שינוי ראשון בתחנה מאז נכנס מירו לתפקיד בשבוע שעבר. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה, כתבי קול ישראל, יואב קרקובסקי ורן בנימיני, עתידים להפסיק לשמש כמגישי יומני חדשות. גיל ליטמן יועבר מתפקידו כעורך יומן הבוקר וכן מהיום נאסר על מגישי תוכניות האקטואליה ברשת ב' להשמיע דברי דעה בפתיחת תוכניתם. עם זאת, ירון דקל לא נעתר, הבוקר, לדרישה זו.

"מדובר באנשים מקצועיים שכולם מעידים על מקצועיותם", אומר בכיר ברשת ב' בשיחה עם וואלה! ברנז'ה, "הובטח לנו שלא יהיו חשבונות ולא יהיו נקמות וחשבונות אבל בפועל נעשה פה טיהור של ממש, אנשים מסתובבים עם תחושות איומות וזה הדבר היחיד שמדברים עליו. אי אפשר לעבוד ככה, אנשים אינם מרוכזים. מירו מתנהג כמו פיל בחנות חרסינה, הוא בסוף ירסק את התחנה. המסר לכתבים הצעירים והמגישים הבכירים 'תזהרו ממני'".

גורם אחר ברשות אמר כי "בסך הכל מדובר בשינויים טבעיים כאשר מגיע מנהל חדש. מנהל שלא משנה, לא ראוי שינהל. כל הטענות בדבר שיקולים שאינם ענייניים הינם משוללי יסוד".

מרשות השידור נמסר: "לצערנו הרב, גורמים אינטרסנטיים מפיצים שיקולים לא ענייניים וצינים לאמצעי התקשורת, שמטרתם להעכיר את האווירה ברדיו. במסגרת השינוים החדשים שמונהגים ברשת ב' שוקל מנהל הרדיו את שיבוצם מחדש של כמה מגישים וכתבים. המהלך נמצא בתחילתו ויכנס לפועל רק אחרי שמנהל הרדיו ומנהל רשת ב' יפגשו עם העובדים האמורים ויסבירו להם את ההחלטות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully