וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושעה שדרן הרדיו שראיין את בתו של עו"ד שי ניצן

אמילי גרינצווייג

21.7.2011 / 16:24

הנהלת תחנת הרדיו גלי ישראל הודיעה לרשות השניה על השעייתו של השדר מנחם טוקר, שאף התנצל בשידור על הראיון שקיים

תכניתו של מנחם טוקר בתחנת הרדיו גלי ישראל תושעה לשבוע. הנהלת הרדיו קיבלה את ההחלטה בעקבות ראיון שקיים טוקר עם בתו בת ה-12 של המשנה לפרקליט המדינה עו"ד שי ניצן. ההשעיה תיכנס לתוקפה ביום ראשון הקרוב. טוקר אף התנצל בשידור על הראיון ומכתב התנצלות נשלח אף לעו"ד ניצן ולמשפחתו.

הנהלת גלי ישראל עדכנה את הרשות השניה בדברים והביעה את התנצלותה על שארע במכתב לסמנכ"ל הרדיו ברשות השניה עידית צ'רנוביץ'. כמו כן, הודיעה התחנה כי בכוונתה לרענן בפני השדרים והעורכים את כללי האתיקה בשידורים.

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה, בעקבות הראיון פתחה ברשות בהליך הפרה לכאורה נגד "גלי ישראל" בגין חשד למעבר על כללי האתיקה בתחנה. ההליך נפתח לאחר מכתב תלונה חריף ששלח לרשות ח"כ ניצן הורוביץ (מרצ) בנושא ומכתב תלונה ששלחה המועצה לשלום הילד לנציב תלונות הציבור ברשות.

מהרשות השנייה נמסר בתגובה: "הרשות השנייה שמה דגש וחשיבות על שמירת כללי האתיקה בשידורים ובתוך כך שמירה על כבודם של מרואיינים והגנה על ילדים. התחנה התנצלה על השידור האמור ודיווחה במכתבה לסמנכ"ל הרדיו ברשות, עידית צ'רנוביץ, על הצעדים המשמעותיים בהם היא נקטה בנדון, ביניהם, השעיית התוכנית לשבוע ימים, התנצלות בשידור, ושליחת מכתב התנצלות למשפחה, כל זאת לצד רענון כללי האתיקה בשידורים בפני השדרים והעורכים בתחנה. לאור זאת החליטה הנהלת הרשות להסתפק בהתראה במקרה הזה. הצעדים החריפים שננקטו על ידי התחנה מצביעים על כך שהמסר הופנם ושייעשה כל מאמץ למנוע הישנותם של מקרים מסוג זה בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully